Thursday, September 8, 2011

Nona Oh Nona

Waduh hari yang dinanti akhirnya tiba jua.. Hari ni Mak ada photoshoot bersama majalah NONA.. Jadinya Mak bergerak dari rumah tepat pukul 7:30 pagi tadi untuk ke lokasi penggambaran di Bukit Jugra Banting Kuala Langat.. Perghhhhh boleh tahan jugak jalan jem menuju kesana.. Rupanya ada kemalangan di Bandar Tasik Selatan dimana sebuah kereta terbalik.. jadi perjalanan ke sana pun menjadi seperti siput sedut hehe.. mak ditemani oleh somi Mak Martias Ali dan juga sepupu mak Tengku Zuhaidi.. Perghhh pertama kali menjejak kaki ke bukit Jugra suspen juga dibuatnya.. Tinggi sungguh ye..

Rumah Api Bukit Jugra

Mak @ Rumah Api Bukit Durga

Dek sebab jalan yang amat jem maka akhirnya Mak tiba di atas bukit Jugra pada pukul 10:30 pagi.. perghhh  rasa macam jauh benorr nak kesana hehe.. Setibanya di sana mak pun menunggu wartawan Puan Suzi dan team majalah Nona tiba... Apa yang berlaku seterusnya...petang karang mak update lagi ye.. Mata mak dah tak tahan ngantok benor dari pagi ni.. lepas dah recharge badan nanti mak sambung... =)




12 comments:

  1. Assalamualaikum dan salam sejahtera, terima kasih kerana sudi melapangkan masa melayari AZLIYACOLLECTION.BLOGSPOT.COM

    Apa itu SAUNA OZON INFRARED dan kebaikannya kepada anda

    http://azliyacollection.blogspot.com/2011/09/sauna-ozon-infrared.html

    ReplyDelete
  2. wah...cantik pemandangan tu Mak Dara...hehehe...belum pernah lagi ke sana

    ReplyDelete
  3. oooo Mak Dara... Rumah Api Bukit Durga atau Jugra tu...

    ReplyDelete
  4. story kak adza masuk megazine ke? wahh... femes betul akak ni... bertuah dapat kenal..

    ReplyDelete
  5. wewiitt. retis lah akak ni. hehe


    neves tak kak time photoshot tu? haha ;p

    ReplyDelete
  6. kak,
    pasni buleh la tunjuk gambar kat bukut jugra tu.
    heheh.

    ReplyDelete
  7. salam adza...wah bestnya nanti letak pic kat sana yer...:)

    gud luck adza...:)

    ReplyDelete
  8. teruja nk baca kisah mak pohotoshoot.. ngeeeeeeee

    ReplyDelete
  9. Peweet, glamer tu. Ada photo shooting.
    Nape macam siput sedut pulak? Buat makan sodap ler...hik3

    Harga prepaid naik 6 peratus

    ReplyDelete
  10. pasni leh lak tunjukka gambar mase time photoshoot tu ye kak.. mesti d'bomb kn :)

    ReplyDelete