Monday, September 19, 2011

Penangan Yuna...

Haaaa penangan si Yuna dah merebak ke dalam keluarga Mak Dara.. Penangan apa? Penangan style hijab terbarunya.. Turban... Sekarang adik Mak Dara Adza Tutyrianti dah gian pakai serban.. errr turban hehe...



Tuty

Yuna

Memang stylo mylo la Yuna ni.. Pasti ada yang minat dan teruja dengan angin perubahan fesyen yang dibawa oleh Yuna ni dan pasti juga ada yang sebaliknya.. Itu adalah hak masing masing.. Walaubagaimanapun mak nak ucapkan tahniah kepada Yuna kerana telah memberi nafas baru dalam dunia fesyen muslimah dan tahniah Tuty you look gorgeoussss...

Tuty ada membuat video tutorial cara memakai turban ni.. tungguuuu ya nanti mak kasi upload sini..

6 comments:

  1. err...mcm tak minat coz rasa berat je pala...hihi

    btw mak dara, jemput baca entry terkini sy ye...ada cadangan utk minta bantuan mak dara ketengahkan satu novel ni...menarik kalau digubah utk buat drama bersiri :)

    ReplyDelete
  2. mcm xdpathandle kepala bila pakai nnti..tgok yuna pkai pon rase berat memandang...hiii

    ReplyDelete
  3. comelnyerr ty pakai turban..sue tak sesuai pakai rasanya, sbb muka debab..hehehe

    ReplyDelete
  4. muka adik mak dara mcm zila bakarin la :)
    nampak cantik sebab dia kurus kan kakak..kalau ai yg pakai mesti tak cantik sbb bolat huhuhu..

    ReplyDelete
  5. salam adza...pakai turban ni cantik bila kena dgn org n ketinggiannya...
    adik adza tinggi cantiklah kalau pakai...:)

    ReplyDelete
  6. suker tengok yuna nie.. dia stylo.. tengok adik mak pki pun nampak sesuai sangat

    ReplyDelete