Sunday, September 11, 2011

Tolong Cadangkan Nama Pelakon Boleh?

As Salam.. Haaaa sekarang ni somi Mak Dara tengah gigih siapkan proposal sebuah drama karya terbarunya bertajuk ANAK.. Hmmm setelah siap sesuatu sinopsis sebuah drama kami sebagai penulis skrip harus meletakkan cadangan para pelakon untuk menjayakan drama itu.. bab bab nama nama watak dalam sebuah drama selalunya Mak dan somi mak letak nama nama ahli keluarga dan rakan rakan terdekat kami.. Terbaru mak suka letak nama bloggers dalam skrip drama mak hehe.. Tapi hari ni somi mak tanya pada mak untuk beri cadangan pelakon pulak.. Haaaa entah kenapa hari ni blur betul mak.. Habis lupa nama pelakon ...


ANAK

Jadi.. Mak nak minta tolong pada anda anada semua sikit boleh... boleh tolong cadangkan siapa nama pelakon yang sesuai utk bawa watak Ibu dan ayah . Berumur lingkungan 30an dan serasi utk jadi pasangan suami isteri dalam sebuah drama.. cadangan please..

19 comments:

  1. ala..mak dara cer kata amik lisdawati ngan pasangan dia..sesuai sangat

    ReplyDelete
  2. mama iman cun suka rozita che wan ngan shahir af8.. mesti gempak gempur punya dramanya.. walaupun shahir 20-an tapi mekup boleh buat 30-an punya kan.. walaupun x jadi kat alam nyata (sapa taw) tapi kat drama pun jadi la nengok couple ni...

    ReplyDelete
  3. hadoi..aku tak cukup umur lagi la plak

    ReplyDelete
  4. Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
    Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

    http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. tak tau serasi ke tak tapi, cp cadangkan fahrin ahmad dan abby abadi.. :)

    ReplyDelete
  6. agaknya bila nak guna nama ryo jadi watak?haha....

    Mak Dara, nak cadangkan Remy Ishak dan Norkhiriah/Amyza Aznan. :)

    ReplyDelete
  7. Kancil ndak tahu beberapa orang artis baru mahupun lama...tapi Kancil suka kalau Rosyam Nor yang berlakon...pasangannya sesiapa pun boleh...mungkin Abby Abadi...dorang belum digandingkan lagi kan

    ReplyDelete
  8. Kita nk cadangkan Zamarul Hisham dgn sapa2 pun boleh.... kita minat dia!!! he3!!

    ReplyDelete
  9. esma daniel umo 30-an tak? tengok watak dia dalam ramadhan terakhir...berkesan. pasangkan dengan someone yg lemah lembut dan keibuan cam eja/lisdawati

    ReplyDelete
  10. sy cadangkan rozita che wan dgn roy azman or esma danial..
    or..
    eja dgn fahrin ahmad..

    ReplyDelete
  11. mak dara,kalo leh nak jugk tahu sinopsis nya macamana..watak ibu bapa yang macamana dimahukan?senang sikit nak calonkan.hihi..boleh ke.....

    ReplyDelete
  12. saya suka zizie ezetti kak.. tapi die nampak muda kan... xsesuai watak mak2.. hehe.. rozita ch' wan ok gak.. laki bg je kat arash mohd.... hhehe

    ReplyDelete
  13. Suka dan jatuh cinta kat Esma Daniel dan Fazlina Dato'Ahmad Daud.Tentu sesuai rasanya.Lakonan dia orang ada class!

    ReplyDelete
  14. vanida imran dan rashidi...tak pun nasha aziz dan hans isaac....

    ReplyDelete
  15. salam...mama suka kalau lisdawati digandingkn ngan zamarul hisham ....

    ReplyDelete
  16. kakak sayanggggg :) slmt ari raya..

    nak cadang juga boleh ker hehe..
    kalau amik vanidah imran pun okeh jg hehe..

    ReplyDelete
  17. ummi aida ngan fahrin ahmad
    ummi kalau berlakon berkesan

    ReplyDelete