Saturday, October 29, 2011

Ada Sesiapa yang pergi ke event Astro B.yond IPTV Hollywood and Celebrities Night

Oh Mak Gayah.. Panjang bebenor pulak tajuk entry Mak Dara petang ni kan.. kalau dah baca tajuk aje dah tak payah baca entry dah kan hahaha.. Yup Mak Dara telah dapat jemputan dari NUFFNANG untu ke acara Astro B.yond IPTV Hollywood and Celebrities Night tu.. 

Email jemputan dr nuffnang

Mak Dara memang teruja untuk ke majlis ni.. Tapi ada sedikit rasa was was sama ada Mak Dara nak pergi atau tidak.. Antara yang menjadi punca was was Mak dara itu adalah tema majlis itu. mak Dara difahamkan semua yang nak hadir ke majlis tu kena ikut tema memakai pakaian macam celebriti Hollywood.. haaaa pening kepala jugak nak pakai baju apa ni.. Takkan nak pakai baju macam merylyn Monroe atau micheal jackson kot hehehehe... Tapi kata teman blogger Mak Dara si YANA YASSIN pakai biasa biasa aje.. So sedap le sikit hati mak Dara ni..

Emmm ada sesiapa yang akan pergi ke event ni tak? Kalau ada gang baru le seronok sikit kan hehe.. Insyaallah besar kemungkinan Mak Dara akan pergi insyaallah..



6 comments:

  1. alamak,... buat kita cuak jerk,.. ok jumpa nanti, insyallah.

    ReplyDelete
  2. kite dpt gak.. tp lupe nak buat pngesahan kehadiran hari tu..damn...

    ReplyDelete
  3. tak g pun mak..
    sedihhhhhhhhhhhh nak nanges sorang2...huwaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. tak dapat pun jemputan! huhuhuu

    moga akak enjoy di sana nanti..

    ReplyDelete
  5. huhu.. best nye dapat jemputan cm tu.. kalau sy dapat pon cam la sy nk g.. saya ne org kampung.. xreti join majlis grand2 ni. haha

    ReplyDelete
  6. Yeaaay!!dah jumpa Mak Dara pun..tetap Vogue the vass...

    Apapun,salam perkenalan dari saya...

    ReplyDelete