Monday, November 28, 2011

Artikel Mengenai Mak Dara @ MAJALAH NONA

Syukur alhamdullilah akhirnya hari yang dinanti nantikan oleh Mak Dara tiba juga. Setelah hampir dua bulan berlalu setelah Mak Dara menjalankan sesi fotografi bersama majalah Nona.. Kini artikel mengenai mak Dara di majalah Nona telah pun diterbitkan!!!! Ohhhh terkejut Mak Dara tatkala terlihat nama Mak Dara (Adza Irdawati) terdapat di paling atas cover majalah itu. Ini merupakan julung julung kalinya .. Waduh gembira sokmo Mak dibuatnya...




Jutaan terima kasih kepada wartawan Nursuziana, Makeup Ann Karim dan jurugambar Wan Hamimah dan terutama kepada Editor Nona dan terutama sekali MAJALAH NONA kerana telah memberi peluang ini kepada saya.. NONA memang TERBAEKK lah..


42 comments:

  1. tahniah kak...................
    lulu tumpang bangga :D

    ReplyDelete
  2. tahniah kak.. memang terbaik la org umah en martias ali ni.. bak kata kawan akk tu, pasni leh lak jadi pengacara tv kn .. hehe :)

    ReplyDelete
  3. congrate mak dara :) syoknye masuk majalah. hee :)

    ReplyDelete
  4. eh! nama wartawan tu sebiji nama adik MDT :)

    congrats sis masuk nona..

    ReplyDelete
  5. well done mak dara masuk nona ;)

    ReplyDelete
  6. tak salah kot kalau wa nak baca nono

    ReplyDelete
  7. tahniah kak..
    teringin jgk nk masuk majalah ahaks...

    ReplyDelete
  8. salam kenal..
    jg lupa follow blog sy blk tau :)
    tq

    ReplyDelete
  9. salam
    Hmmm..class gitu akak..kena beli meg nih :)

    ReplyDelete
  10. seronok dan tumpang gembira untuk mak.. ;)

    ReplyDelete
  11. saya dah baca kak..first nengok..eh,mcm penah tengok. Rupanya akak... tahniah :)

    Jom baca ni :Teatime with Chatime

    ReplyDelete
  12. atoiii!! kalo sy berpacpakers laaa psl kalo 1 x cukup...

    ReplyDelete
  13. memang kelas gitu mak dara ni...

    ni nak jemput mak dara singgah blog saya di www.kisah-dan-kasih.blogspot.com. saya tulis cerita pendek. berangan nak buat novel hahaha...

    ReplyDelete
  14. tahniah kak... miss u sangat.. lama tak bertegur..

    ReplyDelete
  15. wah... mmg hebat lah...
    jeles2.. :)
    tahniah mak dara

    ReplyDelete
  16. this is a very good news, mak dara!! :D
    congratulations. pasti banyak artikel menarik didalamnya!! will buy it when i back to malaysia..hehe..

    ReplyDelete
  17. aaaaaaaaaa meletup . bestnye kak?

    ReplyDelete
  18. filem libas bet..baru..2..3..hari lepas sy buat entry..//..selamat malam..salam kenal...ya..;d

    ReplyDelete
  19. Cayalah Mak Dara...always support mak dara....:)

    ReplyDelete
  20. weee... terbaekkk... hik hik keep da gud work :)

    ReplyDelete
  21. Wah tambah femeslah..
    tahniah Mak Dara, nak kuar jap lah cari Nona..hehe

    ReplyDelete
  22. tahniah kak...hope lebih sukses utk ms hdpn....

    ReplyDelete
  23. well done mak dara masuk nona ;)..


    hurrmm pagi tadi nampak hubby mak dara kat MHI.. *toink!

    ReplyDelete
  24. fuyooo....kelas kau kak...
    tahniah!!! =D

    ReplyDelete
  25. kelasss... tahniah mak dara.. :)

    ReplyDelete
  26. wah.....cayalah, tahniah!...


    p/s : bangga sebab singgah umah atok yang buruk =)

    ReplyDelete
  27. Kita dah baca...kita dah beli...seronok sgt tgk artikel pasal mak dara kuar....meleret jer kita menyengih....

    ReplyDelete
  28. Dah lawa...cun pulak tuh mak ni, masuk plak magazine, Nona pulak tuh! Rezeki mak memang murah yer!

    ReplyDelete
  29. wah congrats! Mak Dara orang KUlim ey? saya orang Baling hehehe

    ReplyDelete
  30. nk backpacker mmt ajak2 nohh. hihi

    ReplyDelete