Wednesday, October 19, 2011

Bloger Ini Menarik Minat ku

Inilah kelebihan segmen.. Mengadakan ataupun menyertai sesuatu SEGMEN ada banyak kebaikkannya dan salah satunya kita dapat bertemu dengan ramai blogger blogger yang tak pernah kita bertemu selama ini.. Melaui segmen juga kita dapat melihat banyak variety dan kreativiti seseorang itu..

Pagi tadi setelah menyertai segmen Adik Ben Ashaari Mak dara seperti biasa akan mengunjungi kesemua ataupun kebanyakkan yang turut sama menyertai segmen itu.. Dan tiba tiba Mak Dara klik salah satu blog. Oh Mak Gayah!! memang menarik!! Tak percaya cuba tengok..

! Bila Sambal Menumis !

Sooooo the klasik kan... Mak suka kepada yang berciri klasik seperti yang dipertengahkan oleh blogger ini.. Sambal Belacan.. sungguh klasik.. Susah dan jarang ditemui blogger blogger yang menggunakan nama nama klasik , kreatif dan unik seperti ini.. Macam anak mak dara sendiri pun meletakkan nama blognya MEGGIBOY hehehe..

Kepada blog dan blogger SAMBAL BELACAN.. Mak dara tabik spring kepada kamu =)

7 comments:

  1. la mak yg sy puya tak klasik ke?...hehe

    ReplyDelete
  2. oit sangat klasik nama blog dia.. kena terjah ni

    ReplyDelete
  3. terharunyerr mak dara...terima kasih bnyk2la mak dara..:)

    ReplyDelete
  4. nak klik juga...tertarik tgk sambal belacan tuu

    ReplyDelete