Wednesday, October 5, 2011

BLOGGER PILIHAN HARI INI

Hari hari Mak dara akan memilih seorang atau lebih blogger blogger sebagai BLOEGGER PILIHAN MAK DARA.. Blogger pilihan Mak dara boleh jadi dari blog yang Mak baru follow atau follower baru blog Mak Dara atau pengomen terbanyak di blog mak ni atau pun blog yang mak tertarik semasa aktiviti blogwalking mahupun yang tinggalkan jejak dalam kottak jerit mak ini.. Dan antara mereka Mak dara akan memilih sebuah blog dan akan letakkan RSS blog mereka di blog Mak Dara sehinggalah muncul blogger pilihan terbaru Mak dara =)

BLOGGER PILIHAN MAK DARA hari ini ialah..





Jom terjahhhhhhh =)

8 comments:

  1. TERHARU... TERUJA... & TERUNA!!!
    ...ahahaha...

    THANKS MAK...

    http://ibugebu81080.blogspot.com/2011/10/terima-kasih-mak-dara.html

    ReplyDelete
  2. wahh....agak2 blog saya akan tersenarai tak lepas ni..hehe.

    ReplyDelete
  3. yer terjah lah nih mak dara muehehee

    ReplyDelete
  4. boleh kunjung nanti...terima kasih...

    ReplyDelete
  5. huhu.. dah semakin berpengaruh kan blog mak dara ni.. tahniah sis :) nak jadi cam mak dara gak :)

    ReplyDelete
  6. wahhhhhh terima kasih mak dara......

    ReplyDelete