Monday, November 21, 2011

BIBIK VS MAJIKAN


Wahhhh malam ni perlawanan bola antara Malaysia dan Indonesia.. Di rumah Mak Dara tatkala ini kami semua sedang menonton perlawanan ni dan tidak ketinggalan juga bibik Mak Dara si Yull ni.. Dari jeritan anak anak Mak dan juga sesekali terkeluar suaranya yang gumbira melihat pasukan negaranya menjaringkan gol sebentar tadi seperti dah bertukar kepada perlawanan Bibik VS Majikan jadinya hahaha... Anak Mak yang sulung jeling aje kat bibik yang over exited masa Indonesia gol tadi kekekeke..

Lagi kuat suara anak teruna Mak tu menjerit Harimau Malaya.. Harimau Malaya.. Adesss lawan le korang. mak ni migrain tak boleh nak layan sangat bola bila kepala asyik berdenyut denyut ni.. 


1 comment:

  1. hehehe.. ida, buat je movie majikan vs bibik macam situasi rumah ida sekarang ni. mesti bestt giler. :)

    ReplyDelete