Thursday, November 24, 2011

Bila Suami Kahwin Lagi...

Aduhhhh ..semalam Mak Dara termimpi yang somi Mak Dara kahwin lagi .. Dah terjaga dari tidur dan sambung tidur balik tapi mimpi tetap sama.. Apakah maknanya itu wahai ahlil nujum.. muyskil mak dibuatnya .. 


Mimpi semalam dah tak ubah macam cerita Madu Tiga.. Cuma versi Madu dua.. Hairan jugak mak sebab semalam sebelum tidur Mak tonton cerita hantu last last macam mana Mak boleh termimpi pasal laki kahwin lain pun tak tahu lah haha.. Jadi Mak pun bertanyalah pada teman teman FB mak tentang ni..


Fuhhhh tak sangka jugak ramai yang memberi respon pada kemusykilan Mak Dara tu.. Tengok sampai 45 ahlil nujum memberikan pendapat pendapat mereka.. Namun kebanyakkannya menyatakan yang mimpi hanyalah mainan tidur dan mainan syaitan dan mak pun bersetuju dengan pendapat mereka.. Janganlah terjadi betul betul kerana Mak belum habis belajar silat tandoori payat lagi ni hehehe.. Inilah jadinya bila somi mak outstation.. asyik terfikir pasalnya sampai terbawak ke dalam mimpi ngeee.. Mudah mudahan malam ni takde lagi mimpi mimpi begitu. Sebelum tidur malam ni mak nak basuh kaki.. basuh tangan basuh siku sebelum tidur=)

p/s: SAPA TAK SAYANG LAKI Oiii hehehehe


13 comments:

  1. huhu..sedih mak kalau mimpi camni..
    kalau madu lebah takpe ada gak manisnya...hehe

    ReplyDelete
  2. tu lah.. mak pun sedih bila mimpi macam ni semalam.. Ini baru mimpi.. belum betul betul kejadian.. Kalau jadi betul2 mau meroyan mak 55 tahun huhuhu mintak dijauhkanlah ye..

    ReplyDelete
  3. insyaallah tak ada apa2 tu..mainan tido je

    ReplyDelete
  4. yupp cuma mainan tidur almaklum berjauhan, rasa rindu tu mestilah ada sampai termimpi2kan dia...

    ReplyDelete
  5. Cik rose pun pernah jugak mimpi cam gitu...siap nangis2 dalam mimpi tue...hihihi...sedar2 basah bantal tau...

    ReplyDelete
  6. Insyallah, akan kekal setia smpai akhir hayat! doakan ye mak dara!

    ReplyDelete
  7. ahli nujum ini menafsirkn,jap tgk tapak tangan,ok tafsirannya ialah mimpi itu menunjukkan suami mak dara dah menang award!!!!!!!!! :)

    congratulations!

    ReplyDelete
  8. mimpi suami kawen lagik mgeri dr mimpi jumpa hantu kot! huuu..

    ReplyDelete
  9. tak ada papalah kak..mainan tidur tu..

    ReplyDelete
  10. minpi suami kawen laen sgt ngeri. baek mimpi hantu 10x dr mimpi laki kawen laen...juahkn la...

    ReplyDelete
  11. Artinya Apa ya gan suami kawin lagi...

    ReplyDelete