Saturday, November 12, 2011

Entry untuk gadis yang mempunyai BF Miang..

Haaaa entry ni khas untuk para si gadis gadis yang mempunyai boyfriend atau kekasih yang miang.. Yang asyik suka melihat fizikal seperti dada, peha dan kaki anda saja haaaa ini ada pesanan dari Mak Dara dan pesanan dari penaja.....


Hantor aje boyfriend atau kekasih anda tu kat KFC kat sana dia boleh renung dan siap boleh order mana mana bahagian pun yang dia suka hehehehe



7 comments:

  1. hahahaha.....

    kenyang depa makan semua tu mak

    ReplyDelete
  2. hahaha, betul2...! tapi kalau yang tak suka makan kfc macamna mak dara??? bagi selera kampung macam ayam golek cicak budu je kan? kihkih

    ReplyDelete
  3. hahahaa...betul tu kak!
    boleh menjamu mata sepuasnya kat situ, perut pun kenyang..

    ReplyDelete