Saturday, November 5, 2011

Karipap Karipap Cinta Dari Erin dan Elia

Memang seronok bila ada ramai anak anak buah perempuan ni.. Nak nak pulak yang pandai memasak.. Makcik Makcik macam Mak Dara ni memang suka le bila anak anak buah yang pandai masak ni datang melawat dan bawak buah tangan mereka... Semalam dua anak buah Mak Dara datang bersama ibu mereka iaitu sepupu Mak Dara Kak Ani.. Erin Elia membawa karipap untuk Mak Dara sekeluarga.. karipap buatan mereka sendiri hokeyy hehe.. Macam dah tau tau peberet aktiviti makcik diorang ni ialah makannn kan hahaha

Mak Dara bersama anak anak buah mak Elia dan Erin

karipap karipap cinta

Perghhhh memang sodappppppp.. Cukup rasa cukup semuanya.. Boleh dibuat meniaga.. Memang sweet betul anak anak buah Mak ni.. Insyaallah nanti aunty pulak masakkan sesuatu special untuk u guys pulak ye.. Huhu kene beli masakan cepat cepat ni hehe


10 comments:

  1. peberet kita pun karipap,.. bila nampak jerk,,, terus macam terujaaaa x hinggat ,.. weeww~~~~

    ReplyDelete
  2. huish! meleleh dah ayaq lioq ni tengok! nak² lak kalo dapat makan paneh², mmg marvelous ;)

    tibe² rase mau cari karipap, heee~

    ReplyDelete
  3. ermm sedapnya karipap..
    skang ni susah nak cr yg bebetol sedap..asal beli jer lapisan kemain tebal terus hilang mood nak makan..huhu

    ReplyDelete
  4. sedapnya...saya suka karipap kentang!

    ReplyDelete
  5. wahhhhh... ni yang tetiba rasa cam nak buat karipap ni... nyum nyum...

    ReplyDelete
  6. Yana: Karipap memang kuih klasik kan.. kompom semua suka punya hehe

    AkUfiZA™ : mmg terbaekkk kalau makan time br keluar kuali =)

    Eka: betul tu.. kdg2 belu kulit lg banyak dr isi hahaha

    Sam: inti kentang..

    Alia: bila dah buat nanti hantar sikit untuk Mak ye ehehehehe

    ReplyDelete
  7. mak dara..teringat pulak ibu kita punya karipap..karipap daging gitu..kena suruh ibu buat nie..anta list mengidam karipap ibuku..heheheh

    ReplyDelete
  8. Mak Dara..sodapnya intan nengok....peberet intan tuh..lepas ni leh wat entry resipi karipap versi mak dara...yawww!:) apa kata mak dara? hehe

    ReplyDelete