Tuesday, November 15, 2011

Kenapa Banyak Benor Gambar Lucah Di Facebook Sekarang ni..

Waduhhhhhh.. Sekarang ni nak bukak Facebook pun dah rasa macam nak buka laman porno pulak.. Ye lah.. Banyak benor gambar gambar lucah diupload dan terpampang di Facebook tu.. Ishhhhh rasa Mak Dara peratusan remaja pun lebih kurang sama banyak menggunakan lama Facebook seperti golongan yang dah berumah tangga.. Macam mana kalau budak budak ni tengok.. Adoyai....


Kalau kawan Facebook yang sedikit rasanya boleh lagi dihidekan atau removekan orang orang yang tak bertanggungjawap ni dari friendlist.. Tapi kalau beribu ribu lemon friendlist jenuh jugak nak buang satu persatu.. Tolonglah jangan nak sebarkan lagi gambar gambar tak senonoh itu di Facebook.. Biarkanlah facebook kembali bersih seperti dahulu kala..

Ada teman Mak Dara kata yang ianya virus.. Kalau kita komen di gambar tu maka tanpa kita ketahui kita turut sama menyebarkan gambor 18SX tu.. Maka jauhkan le dari komen mengomen ye.. Karang orang ingat anda pulak yang sebarkan benda tak senonoh ni.. Hishhh virus pun dah pandai gatal ye sekarang ni...




13 comments:

  1. mak dara. tu semua virus... banyak dah yg kena

    ReplyDelete
  2. virus kot mak, sy pun dh lama tak berfb..hehe

    ReplyDelete
  3. genk dah tak ambil thu ttg facebook ne huhuhu..

    ReplyDelete
  4. genk dah tak ambil thu ttg facebook ne huhuhu..

    ReplyDelete
  5. virus ? bahaya betul virus ni.
    nabila tulis psl virus ni kat blog nabila utk sebarkan..nabila ltk credit ke blog Makdara jgk !

    http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/11/virus-facebook-pengguna-facebook-harus.html

    ReplyDelete
  6. virus nih dah mcm2 dah skrg..mkin lama makin teruk..dah lah vrus yg 18sx lak 2..

    ReplyDelete
  7. harap2 tak kelaur di fb saya.ramai merungut benda tu keluar hari ni

    ReplyDelete
  8. semuanya sebab BANGGA. tu yang depa LETAK virus tu. yang suka tengok tu plak , dok sebok2 MENYEBARKAN virus yang BESAR kemungkinan leh jadi PENYAKIT BERJANGKIT..

    ReplyDelete
  9. betul tu kak!
    jangan komen, bahaya..

    ReplyDelete
  10. itu virus kak..ish2..huhu..mcm2 btol skg ni..menakotkn.. =(

    ReplyDelete
  11. betul tu... macam dah sekarang... nak bukak fb pun risau...

    ReplyDelete
  12. skrg nk dpt virus pun senang je...

    ReplyDelete