Monday, November 21, 2011

Syukur Alhamdullilah Atas Kemenangan Somi Mak Dara di FFM24

As Salam.. Syukur alhamdullilah.. Somi Mak Dara Martias Ali telah memenangi Anugerah Cerita Asal Terbaik Festival Filem Malaysia FFM24 semalam. Mak Dara dan seluruh keluarga ingin memanjatkan syukur dan berterima kasih atas sokongan dan doa dari keluarga dan teman teman semua... 

Memang tidak disangka sangka.. Memang macam tak percaya bila nama somi Mak Dara disebut sebagai pemenang.. Masing masing tengok muka masing masing dan terpinga pinga kami semalam.. hehe.. Ye lah.. Memang macam mimpi ... Syukur alhamdullilah.. Ini semua rezeki dariNya amin...

Meh Mak Dara sharekan gambar gambar Mak dan Somi di acara itu ya..

 
Mak Dara dan somi Martias Ali

anak teruna mak Adza Haiqal


saat saat nama disebut sebgai calon nebessss gilaaa hehe

Bila saja nama Martias Ali disebut oleh bang Aziz M Osman.. Seperti masa terhenti je rasanya dan kenangan manis buat mak bila sebelum somi mak bangun untuk mengambil trofinya di atas pentas dia sempat mengucup dahi mak dara.. ohhhhhhh terasa macam masa di akad nikah dan untuk membatalkan air sembahyang aje mak rasakan.. Waduhhh sayang jugak somiku ini padaku ya hehehe.. Dn lepas tu terus mak blur dan tak ambik gambarnya semasa dia mengambil hdih di pentas adesss exited punya pasal hahahaha...

Somi mak bersama trofinya syukur alhamdullilahhhh 


Mak Bersama BFFFF Zay Jurey muahhh

Mak Dara, Somi dan anak

Martias & Budiey

Mak Dara dn Budiey


Eija, Martias & Mak Dara


Ada teman Mak semalam berkata "mungkin ini rezeki you "berhijrh" hehehe syukur alhamdullilah semua rezeki datang dariNya dan juga berkat usaha somi mak yang telah menceburkan diri dalam dunia penulisan skrip hampir 17 tahun itu .. 

Terima kasih sekali lagi dri Mak dan juga somi atas ucapn dan doa kalian.. From the bottom of my heart I thank you... 




14 comments:

  1. tahniah...good job..semoga suami mak dara lebih cemerlang dan gemilang lg slps ini

    ReplyDelete
  2. tahniah abg yas dan kak ida. bangga sgt bila dpt tau abg yas menang

    ReplyDelete
  3. tahniahhhh... memang best citer libas tu..

    p/s: hebatnya....

    ReplyDelete
  4. Tahniah!! memang tengok suami mak naik pentas malam tadi ...

    ReplyDelete
  5. memang betul mak... mungkin ini rezeki berkat pernghijrahan MAK DARA, teruskan dengan sifat merendah diri itu juga, insyaAllah... banyak lagi kejayaan lain bakal menyusul

    sekalung tahniah dari BLOG IBU GEBU!

    ReplyDelete
  6. tahniah... semoga lebih success selepas nie.. tak tonton PFFM ni sbb ada majles kawen adik.. tp tengok kat gambar terasa kemeriahannya kann...

    ReplyDelete
  7. Tahniah.. di atas kemenangan suami MD. Moga terus succes di masa depan.. :)

    ReplyDelete
  8. Tahniah pada suami dan akak jugak..Teruskan berkarya ok..

    ReplyDelete
  9. tahniah utk husband akak!
    penat lelahnya telah terbalas..

    ReplyDelete
  10. congrats untuk family akak. mase sy tengah gosok baju tengok abg martias dapat, sy siap jerit,, Eh ni suami mak dara nih... hehehhee

    ReplyDelete
  11. Tahniah Mak Dara..
    Somi saper lah bertuah tu iyeee?

    ReplyDelete