Friday, December 9, 2011

Aduhai Isabella...

Bella dengan ubatnya

As Salam kepada semua teman.. Waduhhh semalam hari yang penuh suspen bagi Mak Dara.. Ini semua kerana si Isabella anak bongsu Mak Dara tu.. Semalam tiba tiba aje Belaa mengadu badannya penuh bintik bintik. Bila Mak Dara check.. Fuhhhh penuh bntik tu dari leher ke kaki.. Tapak tangan dia yang paling banyak. Kecut perut Mak Dara melihatnya . Di kepala terfikir.. KOMPOM DENGGI!! Tapi hairannya jugak sebab dia tak demam . Tapi tolak sebelah semua Mak terus Caal somi mak suruh balik dari pejabat dan hantar bella ke klinik..

Dan syukur alhamdullilah..... Doktor kata bukan Denggi tapi Alergic..  Fuhhhh syukur bukan Denggi.. Sebab Mak memang dah packkan baju Bella dan Mak  siap siap untuk bermalam di hospital hehe.. Alhamdullilah setelah makan ubat semalam Bella dah sihat. Bintik pun dah kurang.. Tapi doktor suruh mak jaga dia semalaman dan lihat kalau simptom simptomnya semakin teruk maka Mak kena bawak Bella kembali ke klinik dan seterusnya hospital. Apalagi mata mak dah jadi macam CCTV dah semalam asyik dok tengok aje perkembangan Bella .

Sepatutnya Mak Dara umumkan pemenang MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY semalam. Namun kerana dek Bella kurang sihat maka tak dapat Mak umumkan semalam.. Maafkan Mak ye.. Ok tunggu ya.. Kejappp je lagi Mak Dara umumkan siapakah pemenangnya ya.. Tungguuu...


5 comments:

  1. alahai kesiannya bella...alergik sbb apa tu mak dara?

    xpela,jga anak dulu..pmng msti boleh tunggu =)

    ReplyDelete
  2. get well soon bella....& get a good rest jgk mak dara...

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mak dara...alahai cian nyer si comel ni kena alergic plak yer...makan ubat nanti cpt baik yer...:)

    ReplyDelete
  4. ...apa agaknyer punca allegic tu ye?
    senang kalau dah dapat detect...kan!

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK