Sunday, December 25, 2011

Ahhhh FB kena HACK Lagi Ke Ni Grrrrrrrr

Oh why la why.. Cuba habaq mai sebab apa boleh jadi lagu ni.. Lagu sedih di hujung minggu.. Cuba main lagu R&B ka.. Lagu Hip Hop ka.. adoiiii geramnya Mak bila nak bukak facebook aje tetiba keluaq benda ni..



Kena locked!!! grrrrrrrr.... Ni nak habaq mai la kat yang nak bukak akaun facebook mak tu.. Apakata hangpa pi hack facebook retis ka.. yang glamer glamer sikit..Kot la boleh dok dapat publisiti kot.. Ni yang nak pi hack facebook makcik makcik ala senja nan merah macam facebook Mak ni buat apa cheq oi.. Takdak pekdahnya... 

La ni nak buat lagu mana pun tak tau lah.. Ahhh malaih nak layan facebook hari ni.. Esok baru tengok apa apa yang patut.. Kalau boleh bukak balik.. boleh le.. Kalau dak.. hmmm biaq mak meroyan kat blog je lah lepas ni..

Ohhh ni yang nak buatkan mak nak nyanyi lagu PULANGKAN nyanyian Misha Omar ni.. Sat nak tukaq kostume jadi hantu dulu.. uwaaaaaaaaaaaaaa


6 comments:

  1. maybe dia rasa mak dara best kot! tula pasal dia hack mak dara.. sabar jak la..

    ReplyDelete
  2. Kne slalu tukaq password tu MakDara oiii ...la ni orang bukan kira retis ke dak, depa main langgah ja ..

    ReplyDelete
  3. azzah tak faham kenapa hackers ni suka hack blog dan fb orang..

    ReplyDelete
  4. benci la hackers..watpe la nak huru-hara kan idop org

    ReplyDelete
  5. mereka dah takda kerja lah tu sis..suka2 hati nak hacks fb org

    ReplyDelete
  6. fb fan page sy pon kena....adoi...

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK