Saturday, December 31, 2011

Azam Ke Asam?

Tahun Baru bakal menjelma lagi.. Selamat datang 2012 selamat tinggal 2012.. Pejam celik pejam celik rasanya macam baru je sambut tahun 2011 malam ni dah nak sambut 2012.. Cepatnya setahun berlalu.. Namun Azam mak untuk menguruskan badan dari saiz 2 pintu peti ais ke peti ais satu pintu telah gagal dengan jayanya!!!! hehe

Tahun ni mak tetap dengan azam mak untuk transform dari saiz XXXXXXXXXL ke saiz yang lebih kecil.. Dapat buang satu huruf L kat belakang tu pun jadilah.. Hmmm boleh ke ni ek.. Jangan Azam jadi asam pekasam sudehhh... Takpelah sekurang kurangnya ada jugak azam.. niat tu penting.. Dari takde apa apa azam lagi bahaya kan? Karang dari saiz peti ais dua pintu transform jadi badak sumbu dekat zoo tu haaa.. Lagilah nayaaa.. Dah le Zoo Negara dengan ghomah mak ni 4 minit je dekatnya hahahah


Kepada semua teman Mak.. Selamat tahun baru dan selamat menunaikan azam azam anda.. 


Happy New Year 2012 dari Mak Dara!!!


6 comments:

  1. mari join Segmen Pertama Farah Alias..! Need ur support!

    http://coretanharapan.blogspot.com/2011/12/1st-segmen-by-farah-alias-lagu-pilihan.html

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru 2012

    http://fendy1302.blogspot.com/2011/12/2012.html

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru juga mak dara .....yeahhhhh chaiyok !!
    moga2d makbulkan ok....

    ReplyDelete
  4. wah..cantikk banner tahun baru tu...molotop2 bunga api..moga 2012 kita sama2 dpt laksanakan azam kita yang sama...huhuhu..anyways thanks to be my friend...terharu sungguh....

    ReplyDelete
  5. alahhh..tak yah azam lah yg XL tu makdara syg..jom bukak kelab cutie cubby..hambekkk...kpah jadik org pertama nak join....heeee

    ReplyDelete