Friday, December 9, 2011

KEPUTUSAN PEMENANG MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY

Sebanyak 127 penyertaan dan sebanyak 127 buah Tajuk Drama telah diberi. Saringan pertama menempatkan sebanyak 25 Finalist berjaya memasuki Top 25 dan saringan kedua telah menampilkan Finalis Top 10.. Kini tibalah masanya untuk Mak Dara mengumumkan... tarikh bagi melihat anak bulan.. Sajer je.. Serius sangat kang ada yang tension haha

Setelah dinilai oleh Mak Dara dan beberapa juri yang lain yang juga merupakan penulis skrip, maka kami sebulat suara telah memilih 4 pemenang bagi MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY. Kriteria yang dippilih untuk diangkat sebagai pemenang ialah keunikan Tajuk Drama Yang diberi, Mesej yang ada dalam tajuk itu, Komersial value tajuk itu sendiri dan kesesuaian tajuk itu untuk dijadkan sebuah drama. Maka tanpa membuang masa Pemenang pemenang bagi MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY adalah..

PEMENANG TEMPAT PERTAMA
TEKSI DRIFT

HADIAH TEMPAT PERTAMA
a)Nama anda (pemenang) akan Mak Dara masukkan dalam skrip terbaru Mak Dara sebuah drama bersiri 13 episod yang berjudul MAN POS MASUK KAMPUNG dan menjadi nama salah satu watak didalam skrip itu.

b) Cash Voucher bernilai RM500 tajaan AMEE PHILIPS JEWELERY

c) 3D2N 2-room Apartment Accommodation at GENTING PERMAI RESORT
bernilai RM440

d) Wang Tunai RM50 Tajaan Blogger Hazman Fadzil

d) TOP UP RM30


PEMENANG TEMPAT KEDUA
ROMEO ROMEO TERAKHIR
HADIAH TEMPAT KEDUA
a) Cash Voucher bernilai RM500 tajaan AMEE PHILIPS JEWELERY

b) RM 100 Cash Voucher for facial treatment tajaan CLARA

c) TOP UP RM20


PEMENANG TEMPAT KETIGA
KERAMAT CINTA TERAGUNG


http://www.mialiana.com/2011/12/mak-dara-fabulous-giveaway.html

HADIAH TEMPAT KETIGA
a) Cash Voucher bernilai RM500 tajaan AMEE PHILIPS JEWELERY


PENYERTAAN PALING KREATIF

HADIAH PENYERTAAN PALING KREATIF


b) TOP UP

Terima kasih Mak Dara ucapkan kepada semua yang sudi menyertai GA Mak Dara ini dan kepada keempat empat pemenang tahiah Mak Dara Ucapkan.. Kepada yang tidak tersenarai.. Harap dapat bertemu lagi di GA Mak Dara yang akan datang ya.. Anda memang sporting habessssss..

Ribuan terima kasih kepada pihak penaja AMEE PHILIP JEWELERY , GENTING RESORT dan Blogger Hazman Fadzil kerana sudi menaja hadiah bagi GA Mak Dara ini.. terima kasih daun keladi kalau boleh sponsor lah lagi ye hehe


Kepada pemenang sila hantarkan nama, alamat kepada email mak dara @ mrs_martias@yahoo.com



27 comments:

  1. tahniah2..tajuk pun memang meletop!

    ReplyDelete
  2. tahniah pd yang menang tu .. bestnya hadiah geram cek ngee~

    ReplyDelete
  3. wow!!! xtahan kak!! sy menang tempat kedua... thanks a lot kak!!!!!!!!!!!!!!!1.. i love u la... hehehe

    ReplyDelete
  4. tahniah.tak sempat langsung nak join..huhuhu

    ReplyDelete
  5. wahhhh... memang tak sangka betul.. terima kasih banyak2 ya...

    http://www.mialiana.com/2011/12/mia-menang-tempat-ke-3-dalam-mak-dara.html

    ReplyDelete
  6. wuuu takde rezeki...tahniah pada pemenang !!!

    ReplyDelete
  7. tahniah kpd semua yg menang ya =)

    ReplyDelete
  8. terima kasih mak dara . alhamdulillah . nnt anjur GA gempak2 lagi yee / hihi . salam

    ReplyDelete
  9. Tengok tajuk Teksi Drift tu pun dah teringin nak menonton.Mak buat skrip dia.Dah tu suruh Saheizy Sam jadi hero.Heroin dia.... mak buat contest lagi cari heroin yg sesuai.

    ReplyDelete
  10. tak tau pun giveaway ni... huhuhu
    apa2 pun tahniah kepada semua pemenang...

    ReplyDelete
  11. wahhh, x sabar nak tngk filem-filem tu! Tahniah buat pemenang! MEMANG LAYAKKKKK! WOOHOOO! GEMPAK GILER HADIAH! :)

    ReplyDelete
  12. hehehe pemenang tue memang layak Teksi Drift!!!!...

    ReplyDelete
  13. Tahniah !!! kepada semua pemenang dan mak dara yang berjaya menganjurkan pertandingan GA ini...Tahniah ..

    ReplyDelete
  14. tahniah buat pemenang..sy nk cr batu belah batu bertangkup lah..stress xdpt adiah2 tu..haha =P

    ReplyDelete
  15. wahhhhhh... tahniah semua! hehe :)

    ReplyDelete
  16. Congratz to the winner. Wlaupun guwa tak menang, tp yg pntg tajuk yg menang tu pon cta aksi jgak. Heheh. Congratz again.
    :D

    ReplyDelete
  17. Tahniah kepada para pemenang! Teksi Drift, tak terfikir pun tajuk macam tue. :D

    ReplyDelete
  18. assalamualaikum mak dara...tahniah pada yang berjaya yer...:)

    ReplyDelete
  19. congrats...pd pemenang wp JS tak menang ..hehe

    ReplyDelete
  20. tahniah pada semua pemenang...hadiah best tuuu..cayalah.. :)

    ReplyDelete
  21. tahniah pada semua pemenang... memang mereka sangat kreatif!

    ReplyDelete
  22. TAHNIAH buat para pemenang...InsyaAllah ada rezeki saya akan sponsor lagi....takde masalah

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK