Wednesday, December 7, 2011

MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY (TOP 10)

Kini tibalah masanya Mak Dara mengumumkan Finalist TOP TEN untuk MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY. Sebelum itu ingin Mak Dara tekankan disini ialah Ciri ciri yang dititik beratkan dalam pemilihan pemenang adalah keunikan Tajuk Filem yang diberi, Mesej yang ada dalam tajuk itu, Komersial value tajuk itu sendiri. Dan kesesuaian tajuk itu untuk dijadkan sebuah Filem.






9. http://www.mialiana.com/- KERAMAT CINTA TERAGUNG
10.http://kzoeozk.blogspot.com/ - ROMEO ROMEO TERAKHIR


Terima kasih Mak Dara ucapkan kepada semua yang sudi menyertai GA Mak Dara ini dan kepada yang berjaya menjadi finalist TOP 10 tahiah.. Kepada yang tidak tersenarai.. Harap dapat bertemu lagi di GA Mak Dara yang akan datang ya.. Anda memang sporting habessssss.. Ok Sekarang Mak Dara sedang membuat saringan ketiga untuk mendapatkan pemenang bagi GA ini.. ini tunggu ya

Mak Dara juga ingin berterima kasih kepada pihak penaja AMEE PHILIP JEWELERY , GENTING RESORT dan Blogger Hazman Fadzil kerana sudi menaja hadiah bagi GA Mak Dara ini.. terima kasih daun keladi kalau boleh sponsor lah lagi ye hehe


Nantikan Pemenang pemenang MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY yang akan Mak Dara umumkan nanti ya.. tungguuuuuuu...


14 comments:

  1. ya Allah, biar betul mak dara.. aduhaiii, hanya boleh brkata alhamdulillah dan trima kasih byk2 mak dara :) susah tu nk capai top 10 :)

    ReplyDelete
  2. wah..tak sangka dpt top 10..berdebar pulak rasa ni.

    ReplyDelete
  3. macam tak caya je nih...adoi..mak dara...terkelu lidah ni tgok dlm senarai...huhu...

    alhamdulillah terpilih lagi untuk top 10...

    ReplyDelete
  4. baru dapat online ni . tadi dalam perjalanan dr johor nak ke KL , wah mekasih makdara . hilang penat berjalan ni . thanx sangat sangat .

    alhamdulillah =)

    ReplyDelete
  5. wow. thanks a lot kak. sangat terharu masuk top 10.. :)

    ReplyDelete
  6. tamat sudah perjuangan saya dimedan perang ini.. dapat capai top 25 jer... hahaha...

    ReplyDelete
  7. hah?? ye kew ni?? mcm x caye jew.. btw, tinkiu Mak Dara cz pilih "Aku Budak K-Pop". ^^

    ReplyDelete
  8. Biar betul ni, Memang tak percaya Teksi Drift dapat top 10. TQ Mak Dara.

    ReplyDelete
  9. baru je online. kak pah siap sms mia tadi. wahhh tak sangka kerana terpilih.

    terima kasih banyak2. rasa terharunya dengan KERAMAT CINTA TERAGUNG.

    ReplyDelete
  10. apa kata kalau kak suruh blogger yang pilih tajuk yang best.. sebab kalau ikut bacaan ayu.. ke 10/10 semuanya tajuk yang sangat terbaikkkkkkkkk

    opss, tahniah buat pemenang yang terpilih, tak sabar nak tau siapa yang menang

    ReplyDelete
  11. Walaupun CINTA TERAGUNG hanya sampai top 25 je...tp tak mengapa...rezeki semua dari Allah swt..Tahniah kepada yang berjaya TOP 10...sy doakan anda semua berjaya...^__^

    ReplyDelete
  12. siap buat entri.... http://www.mialiana.com/2011/12/mak-dara-fabulous-giveaway-top-10.html

    ReplyDelete