Monday, December 26, 2011

Mak Dara @ Hotel Heritage Ipoh Perak

As salam semua.. Syukur alhamdullilah setelah berpusing pusing mencari tempat untuk bermalam di Ipoh ni akhirnya kami bermalam di Hotel Heritage.. nasib baik le hotel ni tak penuh.. Hotel yang lain semuanya full house.. Almaklumlah Hari Xmas dan cuti sekolah..



Wahhh suka suka suka bila check in di sini tadi.. memang cantik betul hotel ni.. Mak sukaaa hehe




Okeylah.. bantai tu dari tadi dok panggil panggil je nama mak.. Esok nak bangun pagi dan nak ke set penggambaran shooting drama teman somi mak iaitu Abang Yusof Kelana di Tambun pulak.. Selamat malam semua...

Emmm ade tak blogger dari Ipoh? Best jugak kalau dapat jumpa kan hehehe.. 


5 comments:

  1. saya dari taiping~~kira dekat dengan ipoh jugak la hehe

    tapi dulu sekolah dekat ipoh, dekat sangat dengan hotel tu, saya sekolah raja perempuan ta'ayah, ipoh

    mak dara ada perasan tak sekolah tu? hehehe

    ReplyDelete
  2. oo.. ade shooting kat tambun ye,, shooting drama ape ye mak dara?

    jom jengah kite....
    http://sukehatiakuokey.blogspot.com/2011/12/cara-kaya-tanpa-berhenti-belanja.html

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK