Friday, December 30, 2011

MAKDARALAWAK MEGA

hehehehe yeahhhh demam Maharajalawak Mega semakin menjadi menjadi dan telah berjangkit pada Mak Dara kini hehehe...


Haaaa ni MAK DARA peserta Maharajalawak Mega musim kedua.. Amacam ok tak? hahahahahahaha

Ehh oklah mak dah nak keluar.. Somi dan anak sedang menunggu.. Tak sabar nak masuk ke stadium melawati shah alam malam ni bagi menonton Maharajalawak Mega final wohooooo




11 comments:

  1. wow.. hebatnya... akak menonton kat depan tv je le.. tu pun kalau iman x kuat mintak nak tengok kartun.. nak tau result dr blog ni boleh?

    ReplyDelete
  2. MAK DARA, TOLONG SURUH OBBON CAKAP 'HI JOEL' PASTU POST KAT BLOG, BLH? MESTI GEMBIRAA GIELR AKU NI! PLS PLS :B

    ReplyDelete
  3. bestnya kak dapat tengok live... saya tengok kat rumah je!

    ReplyDelete
  4. 'abanggggg.....tv rosakkkkk....' kihkihkih adoi osbon!

    ReplyDelete
  5. OSBON BEST!!! MEMANG DAH TARGET OSBON MENANG...HIHIHI..

    ReplyDelete
  6. askm. nak tunggu maharajalawak mega musim 2 pulaklah...he he

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK