Wednesday, December 28, 2011

Mface Oleh Dato AC Mizal Pengganti Facebook

Dato AC Mizal telah membuka sebuah lama sosialnya sendiri iaitu Mface ..

gambar milik Dato Ac Mizal


Tahniah kepada Dato Ac kerana telah berjaya membuka laman sosialnya sendiri. Pasti bukanlah satu langkah yang mudah kan... Dengar khabarnya ahli ahli laman sosial terbaru ini terdiri dari kalangan artis.. Fuhhhh menarik tu... Maka tanpa membuang masa Mak Dara pun menjoinkan diri. Dan beginilah ghupenye mface Mak Dara...


Mak Dara masih belum faham lagi ciri ciri yang terdapat dalam mface ni.. Ye lah baru je join 5 minit yang lalu.. Ok Mak Dara nak pergi godek godek semua aplikasi yang terdapat di mface ni.. Ha jom le terjah mface beramai ramai @ http://www.mface.me/..

Kepada Dato AC Mizal tahniah Mak Dara ucapkan kerana telah menempuh kejayaan demi kejayaan.. Dato AC BOLEH!! Peace Yo.... hehe


10 comments:

  1. hehe.. dari golongan artis je ke leh join benda alah ni kak? :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum mak dara...wah bertambah2lah rezeki Dato kita ni kan..tahniah yer Dato Ac Mizal....

    ReplyDelete
  3. saya pun dh register mface....hehehe...

    ReplyDelete
  4. beres .... dh dapt piont tp blm dpt ipad2

    ReplyDelete
  5. dah join. cemana nak add kak ida eh?

    ReplyDelete
  6. perghh,,,,ddr pon tak sempat lg nk buat lama drbook, ac dah melangkah...hihi.. orait, nti nk tgk la jgk, best tak mface ni..mcm susah nk sebut

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK