Thursday, December 15, 2011

OH MAK GAYAH! Mak Dara Pemenang Contest Blog eazy izzudin!

Mak Aih ! Contest Blog Eazy Izzuddin ?!

OH MAK GAYAH! Mak Dara adalah Pemenang Tempat Pertama dalam "Mak Aihh Contest Blog eazy izzudin" iaitu sebuah contest dari blogger Eazy Izzuddin . Tanjat mak!!! Memang terkejut Mak Dara bila mendapat komen dari adik Eazy di blog Mak tadi..

Syukur alhamdullilah.. Akhirnya berjaya juga menang contest ni .. Memang berbaloi baloi Mak Dara mengadap komputer bagi membuat video khas untuk menyertai contest ni.. Nak tengok video tu? Moh kita tengok ramai ramai ye hehe

Mempersembahkan Video Mak Aih! Contest Blog Eazy Izzuddin?!


Emmm ok tak video mak ni hehe.. Hadiah hadiah yang bakal Mak Dara terima pun memang mantop mantop belaka..


hadiah2
antara hadiah2 untuk semua pemenang
(termasuk Mak Dara le hehe)

Terima kasih kepada Eazy Izzuddin kerana telah mengadakan GA yang sungguh menarik ini.. Kalau boleh buatle selalu ye hehe..


15 comments:

  1. wahhhhhhhhh hebat hadiahnya Mak Dara. Kongsi sikit hadiahnya dengan saya. Tshirt pun boleh :b hehee. Apa-apa pun, tahniahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mak dara! :D

    ReplyDelete
  2. wahhh, tahniah mak.. adiah best²..

    ReplyDelete
  3. CONGRATS MAK DARA !!!

    BESTNYER .....

    :)

    ReplyDelete
  4. Joel Leslie : tks joel.. Joel selalu tinggalkan komen di blog Mak.. sukaaaaaa mak hehe

    mizzkechique: tu lah hadiah mmg meletopss kan.. mcm tak caye je hehe

    minah senget : tks dik..

    ReplyDelete
  5. menang besar tu mak dara.. congratsss ! ;)

    ReplyDelete
  6. tahniah mak dara.share2 hdiah ye hihi:pp

    ReplyDelete
  7. tahniah mak dara.share2 hdiah ye hihi:pp

    ReplyDelete
  8. Hehehehe terimaaa kasihhhhh semuaaaa... muahhhh

    ReplyDelete
  9. tahniah...
    hehe
    nanti hadiah eazy post
    ataupun kita buat minum petang sikit untuk sampai kan hadiah xD

    ReplyDelete