Saturday, December 31, 2011

Passport Oh Passport

Cuti sekolah hampir tamat... Mak dan somi pun dah selamat membuat passport untuk keempat empat orang anak kami.. Memang penat untuk buat passport ni.. Tambahan lagi bila melibatkan anak anak terutama yang bongsu tu.. Ye lah kena pergi beratur di depan pejabat imigresen pagi pagi .. Macam macam keletah anak mak pada hari membuat passport tu.. Meh mak share gambar diorang.. =)

Anak bongsu mak Isabella mengantuk sampai tertidur di kedai mamak 
sambil menunggu nombor giliran kami dipanggil


Kirana maintain je


Kirana dan Kasih tak habis habis posing dalam imigresen 


akhirnya tiba jua giliran kamiiiiii


masa untuk membayar 


Pasport dah SIAP!!!!!!!!!!!

Syukur alhamdullilah akhirnya kesemua passport anak anak , somi dan mak dara siap!!!!!! Persoalannya sekarang... Walaupun passport dah siap tapi sekolah dah nak bukak esok lusa.. Hmm nampak gayanya kena tunda ke cuti sekolah tahun depan pulak le huhuhu



8 comments:

  1. wahh!! ni mest nak pegi jalan jauh kan...

    akak, i have something for you... hehe..:)
    http://deqnoor.blogspot.com/2011/12/terima-kasih-kerana-setia.html

    ReplyDelete
  2. gambar paspot kpah tak elok langsung...depa ni tak edit ke?? hahahaha

    ReplyDelete
  3. kirana macam muka mak dara...nama pun sedap =)

    ReplyDelete
  4. comel je muka mantain tu. hehee. nnt besar mesti cantik mcm mama dia. hehehe :) happy new year mak dara n family :D

    ReplyDelete
  5. banyak lagi cuti sekolah mak dara , bulan 3 ade kot ..heheh seronoknya nak bercuti

    ReplyDelete
  6. Selamat tahun baru mak dara .. Dont worry about the cuti-cuti. Kita tunda ke lain hari. Moga tahun 2012 nanti lebih happening buat Mak Dara dan famili nanti ye ..

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum mak dara...selamat menyambut tahun baru moga tahun baru ini akan lebih membawa seribu erti lg...:)

    ReplyDelete