Wednesday, December 14, 2011

Ribut Di Kawasan Perumahan Mak Dara Semalam

Semalam hujannnn lebat di KL dan kawasan perumahan Mak Dara iaitu Lembah Keramat tidak terkecuali .. Rasanya bukan hujan tapi dah ribut.. Sampaikan air masuk ke dalam carrefour wangsa maju... Memang lebat sungguh...

Pagi tadi Mak Dara ke kedai untuk beli roti canai untuk breakfast anak anak Mak dan terkejut tengok banyak pokok pokok tumbang di kawasan Mak perumahan Mak Dara ni.



Kerja kerja membersihkan jalan sedang dilakukan. Syukur alhamdullilah tiada kemalangan berlaku.. Tiada kereta kena hempap dek pokok pokok itu.. Amin...


9 comments:

  1. hujan-hujan ni bahaye kan,
    macam-macam boleh jadi..

    ReplyDelete
  2. betul tu.. nasib baik takde apa2 buruk yg berlaku.. amin...

    ReplyDelete
  3. salam mak dara


    teruk rupanya ribut semalam ye...sampai pokok tumbang semua.kalau ada di luar rumah agak bahaya kan sis

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah tak ada kecederaan.. Bahaya kan hujan ribut sekarang ni :(

    ReplyDelete
  5. Lydia Miza(Aidyl Azim): waalaikumsalam memang bahaya sbb tu akak tak kasi anak anak keluar langsung semalam...risau kannn..

    MTT: tu lah.. memang bahaya.. tiba2 je boleh jadi banjir

    ReplyDelete
  6. skrg nih mmg selalu ribut.. dpn opis sue nih pun ada pokok tumbang gak..

    ReplyDelete
  7. dulu pernah duduk AU5...x pernah terpikir plak kawasan tu akan kena musibah smapai tahap tu..sabar ye..

    ReplyDelete
  8. teruk jugak ye.....
    skrg mana2 pun kita dgr banjir la, ribut la....
    ujian semua nie.....

    ReplyDelete