Monday, December 19, 2011

Saya Pada Tahun Lepas, Tahun Ini.. Tahun Hadapan


As Salam kepada semua teman.. Pejam celik pejam celik dah hampir ke penghujung tahun 2011.. Rasanya macam baru sambut tahun baru 2011 je kan.. Ok sempena nak menyambut tahun baru ni.. Mak Dara terpanggil nak buat satu segmen.. Nak join? jommm..

1. Buat entry bertajuk : Saya Pada Tahun Lepas, Tahun Ini.. Tahun Hadapan
dan tepekkan bersama banner Mak Dara di atas tu ye..

2. Jawab soalan2 di bawah..

TAHUN LEPAS 2010
a) Sertakan gambar anda di tahun lepas 2010 (jika ada)
b) Dimana anda sambut tahun baru (jika ada)
c) Apakah azam anda tahun lepas?
d) Tertunaikah azam anda itu?

TAHUN INI 2011
a) Sertakan gambar anda pada tahun ini 2011 (jika ada)
b) Dimana anda sambut tahun baru (jika ada)
c) Apakah azam anda tahun ini?
d) Tertunaikah azam anda itu?

TAHUN DEPAN 2012
a) Dimanakah anda bercadang untuk sambut tahun baru 2012? (jika ada)
b) Apakah azam anda tahun hadapan 2012

3. Bila selesai tinggalkan link entry anda di sini...

Haaa itulah dia.. Teringin jugak nak tengok gambar gambar anda pada tahun lepas dan tahun ini.. Dan nak juga tahun apakah azam anda pada tahun lepas tahun ini dan tahun hadapan.. Part yang "jika ada" tu jika ada gambar atau jawapan taruk le.. Kalau takde abaikan hehe.. Tarikh tutup malam ini 12 tgh malam =)

6 comments:

  1. byknye soalan mak dara,, hehe.. tp dah telepas tarikh,. hee.. wait for the next segmen! :)

    ReplyDelete
  2. telepas???
    xpe, join jugek ;-D

    http://akufiza.blogspot.com/2011/12/saya-pada-tahun-lepas-tahun-ini-tahun.html

    ReplyDelete
  3. terlepas ke? ala... dah buat...

    http://deqnoor.blogspot.com/2011/12/saya-pada-tahun-lepas-tahun-ini-tahun.html

    ReplyDelete
  4. akak..sy nk submit gak..dah buat ptg smlm tapi lupa nk tag akk...huhu..

    http://luvlyqiss.blogspot.com/2011/12/saya-pada-tahun-lepas-tahun-ini-tahun.html

    ReplyDelete