Saturday, February 5, 2011

POCONG Menyerang AU2!!

Nope ini bukan tajuk drama atau tajuk filem skrip terbaru Mak Dara. Ini jugak bukan gimik atau cara Mak Dara nak tarik trafik untuk ke blog Mak Dara dan ini bukan COBAANNN.. Ini benar benar kejadian.

Kisah dia macam ni.. Tadi dalam pukul 12 tgh malam lebih tetiba Mak dara terasa lapar nak makan burger kfc tapi memandangkan malas nak kuar jauh jauh , Mak dara mintak satu satunya adik lelaki Mak Dara belikan burger yang yang sedap yang dijual di AU2. Selalunya warung burger tu selalu tutup lambat. Kadang kadang sampai ke pagi. tapi kali ni adik Mak dara hairan bila dia kesana tapi kedai tu dah ditutup.

nak dijadikan cerita sepupu Mak Dara datang rumah. Dia yang duduk di kawasan AU2 cakap, kedai burger tu memang tutup awal sejak kebelakangan ni sebab pemiliknya diganggu POCONG! terkejut juga dengar cerita tu.. Dia kata sejak minggu lepas memang kecoh dikawasan tu dengan kemunculan Pocong. Bukan setakat seorang dua aje yang terserempak dengan makhluk tu tapi ramai.. termasuk le peniaga kedai burger tu.. Masyaallah.. Naik seram Mak Dara dibuatnya terus nafsu makan Mak Dara terbantut. Betul ke ni atau khabar angin.. huh tapi sepupu Mak Dara ni cakap betul.. Wallahhualam..



Kepada penduduk AU2 lembah Keramat.. Mak dara doakan semoga kejadian ini tak berulang lagi.. Tapi kalau ada yang terserempak tu.. ceritalah pengalaman korang kat Mak Dara kek sini yer.. suspen jugak nih huhuuhu

Ish meremang juga bulu roma Mak Dara masa tengah tulis ni.. Mata pun dah asyik gatal tengok keliling bilik ni.. rasa tak sedap hatipun ader...Errr Mak Dara sign out dululah..