Saturday, April 23, 2011

MIZA , AIDA , AMIR TERSINGKIR, FINA & HAZAMA MASUKI AF9



MIZA TERSINGKIR DARI AF9!! Mak Dara tak terkejut dengan penyikiran Miza ni.. Majoriti yang tidak mengundi Mira maybe sebab Mira ini agak lantang bila berbicara sejak kebelakangan ni.. Terutama ketika satu episod tirai akademi dimana Miza bercakap tentang 4 calon peserta yang diwar warkan bakal dimasukkan dalam OPERASI GUGUR minggu ni.. Memang kurang enak didengar..Apa apapun all the best dik!

Ingatkan dia sorang aje yang tersingkir tiba tiba Pak Nil umumkan Aida dan Amir turut tersingkir.. Nah kauuuu.. 3 sekali tersingkir... Kesian juga pada diaorang tapi nak buat macam mana kan dah takde rezeki...

namun tahniah Mak Dara ucapkan pada Fina dan Hazama kerana berjaya diserapkan ke dalam AKADEMI FANTASIA 9.. buat yang terbaik guys.. Buktikan bahawa korang memang layak untuk berada di AF9 tu

Apa apapun Mak Dara vote for FINA!!! =)

Garanggggggnya Kak Ogy Malam ni

Malam ni Kak Ogy garanggggg betul.. Rasaanya agak emo sikit ketika dia bagi kritikan di Akademi Fantasia sekarang ni.. Ada betul juga apa yang dikritiknya tu.. Tapi pasti ada cara yang lebih "berlapik" atau halus yang boleh diucapkan oleh Kak Ogy tu.. Tapi takpelah.. Maybe dia frust dengan persembahan para pelajar AF musim terakir ni.. Mak Dara pun frust tengok persembahan diaorang.. Patutnya diaorang berjuang habisan habisan sebab mingu ni Operasi Gugur.. Mereka bakal digantikan dengan 4 calon pelajar yang tak sabar untuk rampas peluang menjuarai akademi Fantasia ni...

Hmm... ini yang buatkan Mak Dara tak bersemangat nak tengok AF ni huhuu.. Tapi kalau Fina masuk AF malam ni br le bersemangat balik hahaha