Sunday, August 14, 2011

PULANGLAH....

Haaaaaaaaa tajuk sebijik macam lagu raya nyanyian Aishah kan..kann... Haaaa setelah hampir seminggu somi Mak outstation ke Jogjakarta.. hari ni dia akan pulangg.. Waduh kejap je kan nak dekat seminggu pejam celik pejam celik je dah nak dekat seminggu kan...

Dengar khabar somi mak banyak beli ole ole untuk Mak dan anak anak.. Wahhh exited sungguh Mak hari ni.. Tak sabar nak tunggu pukul 2 petang karang.. Rasa macam nak pusing je jam kasi cepat sikit hhehehe nasib baik meroyan mak tak aktif hari ni hahahaha..

Haaa apakata jom layanzz ramai ramai lagu raya Aishah ni ye hehe




Disebalik Nama Kuih Kuih Raya ni..

Salam dan selamat berpuasa pada semua.. Haaa pagi tadi Mak Dara dapat satu email dari teman Mak berkenaan disebalik nama nama kuih raya.. Macam soal jawap tentang kuih pun ada haha.. Kelakor pun ada bila membacanya.. Jom tengok..
Kuih paling gangster= Lompat Tikam
Kuih paling sexy= Puteri Mandi
Kuih paling keji= Taik Itik
Kuih bajet cute= Cek Mek Molek
Kuih untuk awet muda= Seri Muka
Kuih paling alim= Kuih Ketayap
Kuih penyakit lelaki kronik= Batang Buruk
Kuih suka pukul= Kuih Lompang
Kuih dalam zoo= Badak Berendam
Kuih untuk Sam Polis Trafik= Kuih Sampreeeeettttt
Kuih yg bangun sendiri= Kuih Bangkit
Kuih org x mandi= Kuih Bau-lu
Kuih paling tenteram= Kuih Makmur
Kuih paling lembap= Kuih Siput
Satu je yang takde.. kuewteow hahahahaha.. Macam macam diorang ni kan sampai ke bab kuih raya pun diorang boleh fikirkan.. hebakkkk. Alang alang dah bercakap tentang kuih moh le mencuci mata nengok kuih muih dan hamper raya kat online shop Mak Dara dan adik Mak Adza Tuty klik je di SINI ye hehe