Saturday, August 27, 2011

Balang Kuih Raya Mak Dara

Haaa salam kepada semua rakan yang belom nak lelap lelapkan mata tu lagi.. Sama lah kita.. Mak lepas update entry ni barulah nak tutup mata.. harap harap esok dapat le buka mataku ni jangan tutup teru sudah kan.. Insyallah.. Ok Mak nak khaborkan yang Mak baru saja selesai membuat Balang Kuih Raya.. Yaa jangan tak percaya.. Mak ni bab multitasking memang on jer.. Kejap buat hamper.. kejap buat skrip kejap buat langsir kejap boleh buat balang kuih raya hehehe.. Nak tengok hasil kerja tangan Mak.. Kejap ye Mak kasi upload.. Tadaaaaaa.....