Friday, September 2, 2011

Jelessssssss... Menciiiiiiikkk.. Jelesssssssssssss

Ya Mak mengaku bahawa mak memang Jelessssssss... Menciiiiiiikkk.. Jelesssssssssssss dengan kesemua adik beradik dan ahli keluarga mak.. Waaa mesti ada yang tertanya tanya kenapa Mak sampai jadi begini sekali.. Bergaduh kah, bertengkarkah dengan keluarga.. Sabar sabar sebenarnya mak jelesss tahap dewa bila kesemua adik beradik mak iaitu kelima lima adik beradik serta anak anak mereka dan Ibu bapa mak kesemuanya balik beraya di kampung kami di Kulim Kedah.. Mau tak jeles semua balik kampung kecuali mak.. Nak nangis pun ada ni ku tahan jebat hahahaha..Kenapa mak tak balik kampung sekali.. Ohh panjang ceritanya.. Nak dipendekkan cerita penyebab utama ialah seperti gambar di bawah..


Ya sebab mak injured.. Lutut keluar dari soket jadi memang tak boleh le nak balik kampung.. Kena pulak time hari yang nak pulang ke kampung pulak.. potong betul... Tapi yang membuatkan mak bertambah jeles bila diorang dok upload gambaq gambaq mereka di kampung tu di facebook.. Woooo menguji tahap kejelesan mak betul huhu..

gambar diorang di atas feri pulau pinang.. tidakkkkkkkkkkk uwaaa

Itu salah satu gambar yang membuatkan jeles mak meluap luap rasa macam nak photoshop je muka mak kasi ada dalam gambor tu hahaha.. Apa apapun semoga kesemua adik beradik mak tu bergembira di kampung halaman dan sampaikan salam kudus mak pada yang mengenali diri ini.. Semoga hangpa semua selamat pi dan selamat balik na.. Harap tak dak yang dok tag gambaq gambaq hangpa tangkap kat pekan kulim tu sudah.. uwaaaaaa