Thursday, September 8, 2011

Nona Oh Nona

Waduh hari yang dinanti akhirnya tiba jua.. Hari ni Mak ada photoshoot bersama majalah NONA.. Jadinya Mak bergerak dari rumah tepat pukul 7:30 pagi tadi untuk ke lokasi penggambaran di Bukit Jugra Banting Kuala Langat.. Perghhhhh boleh tahan jugak jalan jem menuju kesana.. Rupanya ada kemalangan di Bandar Tasik Selatan dimana sebuah kereta terbalik.. jadi perjalanan ke sana pun menjadi seperti siput sedut hehe.. mak ditemani oleh somi Mak Martias Ali dan juga sepupu mak Tengku Zuhaidi.. Perghhh pertama kali menjejak kaki ke bukit Jugra suspen juga dibuatnya.. Tinggi sungguh ye..

Rumah Api Bukit Jugra

Mak @ Rumah Api Bukit Durga

Dek sebab jalan yang amat jem maka akhirnya Mak tiba di atas bukit Jugra pada pukul 10:30 pagi.. perghhh  rasa macam jauh benorr nak kesana hehe.. Setibanya di sana mak pun menunggu wartawan Puan Suzi dan team majalah Nona tiba... Apa yang berlaku seterusnya...petang karang mak update lagi ye.. Mata mak dah tak tahan ngantok benor dari pagi ni.. lepas dah recharge badan nanti mak sambung... =)




Nervous nak photoshoot Majalah Nona Esok...

Fuhhhh kenapalah mata ni takmo nak tutup tutup.. Tidorlah wahai mata esok nak kena bangun pagi.. Mungkin sebab Mak Dara terlalu nervous sebab esok Mak ada photoshoot bersama majalah Nona @ bukit jugra paragliding, banting, kuala langat, selangor pukul 10 pagi esok.. 





Fuhhhhh semua baju baju dan segala peralatan untuk photoshoot esok dah siap sedia.. Cuma yang tak tahu dah siap atau dah bersedia cuma Mak ajelah.. Dulu kalau photoshoot untuk majalah mak bersama kumpulan adik beradik Mak D'ADZA..

Mak Dara bersama D'ADZA, Saiful Apek, CD Naz, ANgah Rajalawak
photoshoot utk majalah Media Hiburan

Mak dara & D'ADZA (Adza Tuty, Adza Yanie & Adza Rina)
photoshoot untuk Berita harian

 Dulu masa photoshoot untuk majalah atau surat khabar ramai ramai..Bila dah berempat beradik rasa confident sikit.. Ini sorang sorang memang lain rasanya.. Naik kecut perut pun ada ni... Hmmm oklah mak nak cuba untuk tidur jugak.. wish me luck ya... =)