Tuesday, October 11, 2011

Kim Kardashian's fairytale wedding

 
As Salam.. Malam ni Mak dara teruja nak tengok cerita Kim's fairytale wedding.. Alaaa si gorgeous KIM KARDASHIAN tu lah.. Yup memang diorang dah lama kahwin tapi Mak Dara terlepas nak tengok dek kerana kerja yang menimbun nimbun.. Jadi malam ni Mak Dara tak mahu ketinggalan menonton Kim's fairytale wedding. Tak sabar nak tengok apa yang dipakai, macam mana rupanya majlis perkahwinan dia tu.. gaun kahwinnya dan macam macam lagilah..

Soo kepada sesiapa yang minat THE KARDASHIAN macam Mak dara jangan lupa menonton kisah perkahwinan Kim ini di saluran Astro 712 pukul 10:40 kejap lagi ya... jommmm