Tuesday, October 18, 2011

Artikel Mak Dara Berbackpacking Dah Keluar Di Majalah Nona!!

Wohooooooooooo macam tak percaya akhirnya hari yang ditunggu tiba jua!!!! Ingat tak dulu Mak Ada cakap yang mak ada photoshoot bersama Majalah Nona.. yesssss Artikel Mak Dara Berbackpacking Dah Keluar Di Majalah Nona!! exiteddd..


Terkejut juga bila wartawan Suzi postkan ini di wall Mak Dara sebentar tadi..



Suzi beritahu yang Nona Magazine November 2011 (Datin Juma & Lofa-cover) issue yang terdapat artikel mengenai aktiviti backpacking mak Dara telah mula dijual.. Teringat lagi masa photoshoot beberapa bulan lepas.. memang gabra tak ingat masa tu hehe





Fuhhhh nervous jugak dibuatnya .. macam manalah gambar mak dara dalam artikel tu ek.. nampak gemukkah.. gebu kah hehehe... Ohhh ok.. Mak dara nak keluar dapatkan majalah NONA sekarang juga.. weeeeeeweeeeeeee...

Jutaan terima kasih kepada wartawan Nursuziana dan krew dan terutamanya Majalah Nona kerana sudi menjemput mak Dara untuk satu artikel di dalam majalah ya.. muahhhhhhhhhhhhh

Dato.. Tolong jangan saman!

Adoiiiiiiiiiiiiiiiiii berderau darah Mak Dara dengan adik beradik mak dara tadi bila dalam perjalanan kami balik dari Imigresen di jalan Duta dan kereta yang dipandu oleh adik ipar mak dara di tahan polis... Katanya had laju di jalan itu adalah 80km/j tapi adik ipar Mak Dara pandu 90km/j .. Dalam kepala otak mak dara abessss le kompom kena saman! Tapi tiba tiba polis itu terlihat akan adik bongsu mak dara yang duduk di bahagian depan bersama suaminya dan terlihat yang adik mak dara sarat mengandung maka tiba tiba riaksinya dari garanggg terus berubah jadi biasa balik... Terus katanya jangan pandu laju laju lagi lain kali dan kami dilepaskan dengan amaran..

Waduhhhhhh mau getaq juga lutut kami semua dek kejadian tu.. Nasib baiklah mak boyot ikut sama tadi hehehe... 

gambar sejurus dilepaskan dari sekatan

Wajah syukur adik iparku tertlepas dari samam hahaha

Nasib baik ada mak boyot ni

Itu gambar muka muka yang suspeng gambar mak dara tak nak upload sebab dah biru kecut dek gabra ditahan . Mengalahkan orang yang driving lagi hahaha. Moral of the story pandulah berhati hati.. Ingatlah insan yang tersayang hehehehehe