Monday, November 21, 2011

BIBIK VS MAJIKAN


Wahhhh malam ni perlawanan bola antara Malaysia dan Indonesia.. Di rumah Mak Dara tatkala ini kami semua sedang menonton perlawanan ni dan tidak ketinggalan juga bibik Mak Dara si Yull ni.. Dari jeritan anak anak Mak dan juga sesekali terkeluar suaranya yang gumbira melihat pasukan negaranya menjaringkan gol sebentar tadi seperti dah bertukar kepada perlawanan Bibik VS Majikan jadinya hahaha... Anak Mak yang sulung jeling aje kat bibik yang over exited masa Indonesia gol tadi kekekeke..

Lagi kuat suara anak teruna Mak tu menjerit Harimau Malaya.. Harimau Malaya.. Adesss lawan le korang. mak ni migrain tak boleh nak layan sangat bola bila kepala asyik berdenyut denyut ni.. 


Syukur Alhamdullilah Atas Kemenangan Somi Mak Dara di FFM24

As Salam.. Syukur alhamdullilah.. Somi Mak Dara Martias Ali telah memenangi Anugerah Cerita Asal Terbaik Festival Filem Malaysia FFM24 semalam. Mak Dara dan seluruh keluarga ingin memanjatkan syukur dan berterima kasih atas sokongan dan doa dari keluarga dan teman teman semua... 

Memang tidak disangka sangka.. Memang macam tak percaya bila nama somi Mak Dara disebut sebagai pemenang.. Masing masing tengok muka masing masing dan terpinga pinga kami semalam.. hehe.. Ye lah.. Memang macam mimpi ... Syukur alhamdullilah.. Ini semua rezeki dariNya amin...

Meh Mak Dara sharekan gambar gambar Mak dan Somi di acara itu ya..

 
Mak Dara dan somi Martias Ali

anak teruna mak Adza Haiqal


saat saat nama disebut sebgai calon nebessss gilaaa hehe

Bila saja nama Martias Ali disebut oleh bang Aziz M Osman.. Seperti masa terhenti je rasanya dan kenangan manis buat mak bila sebelum somi mak bangun untuk mengambil trofinya di atas pentas dia sempat mengucup dahi mak dara.. ohhhhhhh terasa macam masa di akad nikah dan untuk membatalkan air sembahyang aje mak rasakan.. Waduhhh sayang jugak somiku ini padaku ya hehehe.. Dn lepas tu terus mak blur dan tak ambik gambarnya semasa dia mengambil hdih di pentas adesss exited punya pasal hahahaha...

Somi mak bersama trofinya syukur alhamdullilahhhh 


Mak Bersama BFFFF Zay Jurey muahhh

Mak Dara, Somi dan anak

Martias & Budiey

Mak Dara dn Budiey


Eija, Martias & Mak Dara


Ada teman Mak semalam berkata "mungkin ini rezeki you "berhijrh" hehehe syukur alhamdullilah semua rezeki datang dariNya dan juga berkat usaha somi mak yang telah menceburkan diri dalam dunia penulisan skrip hampir 17 tahun itu .. 

Terima kasih sekali lagi dri Mak dan juga somi atas ucapn dan doa kalian.. From the bottom of my heart I thank you...