Sunday, January 15, 2012

Dari Hati Wardina Safiyyah

Wahhhh Mak Dara baru tahu mengenai blog Wardina Safiyyah... Baru je tahu kejap tadi.. lambat betul mak ni kan hehehe.. Wardina seorang selebriti terkenal Malaysia yang mempunyai pengaruh serta peminat dari pebagai lapisan masyarakat khususnya remaja, wanita dan kanak-kanak. Wardina mahu berkongsi bersama rakan-rakannya lebih dari apa yang mereka lihat di kaca TV. Luahan hati melalui tulisan mengenai pelbagai isu juga aktiviti serta vlog dan gambar terkini dikongsi bersama. Kisah hidup suka dan duka, tangis dan tawa dilalui oleh semua manusia. Kekuatan harus dicari dari dalam diri untuk memperbaiki diri.




Bermacam macam topik terdapat dalam blog Wardina termasuk juga Vlog olehnya.. Memang bestttt sangat blog beliau.. Jadi jom le terjah ke sanaaaaaaa http://www.wardinasafiyyah.com/


7 comments:

  1. wahhhh baru tau gak... thanks kak for sharing :D

    ReplyDelete
  2. terima kasih Mak Dara! nak terjah sana...:)

    ReplyDelete
  3. wardina~hmm... ini rupanya Mak dara yg orang selalu sebut.. salam jengah mak dara..

    Entri Terbaru saya:
    Bagaimana Mahu Meningkatkan Keyakinan Diri

    ReplyDelete
  4. thanks kak kasi info! terus nak terjah..

    ReplyDelete
  5. dah tengok blog wardina..tp hasil nukilan wardina sndri mcm terhad je

    ReplyDelete
  6. mesti dia ada cita umah dia kena samunkan???sian dia..

    ReplyDelete