Saturday, January 21, 2012

Hentikan Khabar Angin Tentang Kematian Azean Irdawaty

Terkejut Mak Dara tatkala membaca bbm status mengenai kematian seniwati Azean Irdawaty yang tersebar berleluasa di bbm dan twitter pagi tadi...


pic oleh google

Apa lagi terus le mak dara cuba mencari kebenaran asas khabar angin ini.. Dan akhirnya semuanya terjawap apabila mak membaca ini...


Masyaallah siapalah punya kerja yang menyebarkan khabar angin seperti ini.. Benar seperti apa yang dikata oleh Zuan Melodi TV3 tu.. Benda meninggal dunia ni jangan buat main main...Apa apapun marilah kita sama sama berdoa agar seniwati Azean Irdawaty sihat selalu ya .. aminnnn...


4 comments:

  1. assalamualaikum mak dara...masayallah terkejutnya bila mendengar berita ini tapi alhamdullilah tiada apa2 semua itu berita palsu...moga2 seniwati Azean sihat2 je...:)

    ReplyDelete
  2. hangat hati betul, benda-benda macam ni jangan buat main-main memang tak de ampun punya nih..!! (peminat kak yan..)

    ReplyDelete
  3. org lain yang meninggal.. org lain pula yang dikatakan meninggal.. mcm2 lah org sekarang ni...

    ReplyDelete
  4. kenapalah perkara camni orang nak buat main... tak senonoh betul!

    ReplyDelete