Sunday, January 1, 2012

Kisah Maharajalawak Mega..

Alkisahnyaaaa... Mak Dara somi dan anak mak telah ke Maharajalawak Mega final yang telah berlangsung di Stadium Malawati Shah Alam.. Tiket ke final ni telah diberikan oleh teman somi mak dan juga merupakan orang kuat Astro iaitu Bob Azrai.. 

Sesampai aje ke stadium tu terkejut kami apabila tiket yang diberi oleh teman somi mak tu menempatkan kami du tempat duduk yang palingggggggggg hadapan.. Depan stage tuuuuuu.. Mak aiiiii terujaaaa makkk hehe

Mak dan somi perghhhh seronok dpt duduk paling depannnn hhe

mak dan anak mak

Majlis belum bermula



anak mak dengan BOBOInya tu hehe

Boboi  tengah membuat persembahan

Syok sebelum memulakan persembahan

Waduhhhhh memang bestttt dapat duduk paling depannn boleh nampak semua.. Banyak aksi kandid yang tak keluar di TV telah mak dara tangkap tapi yang gerammmmmnyeeee bila nak upload gambar gambar tu card reader pulak entah hilang kemana.. Gambor yang di atas tu semua gambar dari handphone je.. Takpelah nanti kalau jumpa card reader tu mak kasi upload ye..

Apa apapun tahniah kepada OSBON kerana telah memenangi MAHARAJALAWAK MEGA!!!


14 comments:

  1. selamat tahun baru sis, wahh tgk kat sana lbh seronok kan?

    ReplyDelete
  2. masa-masa ni lah card reader tu nak ilang....geram nih..hahahahaa

    ReplyDelete
  3. Selamat tahun baru. Semoga tahun 2012 Allah menambahkan rahmat , murahkan rezeki dan menjadikan lu sebagai hamba yang paling Allah sayang...

    ReplyDelete
  4. bestnyerrrrrrrrrrrrrr :) happy new yr mak dara! :D

    ReplyDelete
  5. fuyooo depan skali tu...hehehehe...best ah...jeles pun ade

    ReplyDelete
  6. mesti best tengok secara live...selamat tahun baru!!

    ReplyDelete
  7. bestnye tgk live..happy new year mak dara ;)

    ReplyDelete
  8. memang dah jangka osbon menang!

    ReplyDelete
  9. bestnye!!! DN xtengok lg MLM tu.. Tahu siapa yg menang je. Huhu...

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum mak dara...bestnya dpt tengok secara live kn..:)

    ReplyDelete
  11. wahhhhhhh bestnya.... dapat tengok depan mata... #moodjeles

    ReplyDelete