Tuesday, January 3, 2012

Siapakah Gerangan Blogger Itu

Ohhhh berdebar Mak Dara menantikan siapakah gerangannya Blogger yang bakal menjadi Ahli Mesyuarat Tingkap Mak Dara yang ke 2000 tu ye... Sekarang dah 1998 hehe.. Errr itu pun kalau  tiada yang unfollow blog meroyan mak ni la hahaha


Memang antara azam tahun baru 2012 untuk mak tu kalau boleh nak ahli mesyuarat tingkap mak genap 2K sebelum ulang tahun pertama blog ini pada 17hb Januari depan.. Waduh pejam celik pejam celik dah hampir setahun Mak berblogging.. Kalau benda yang kita suka memang tak terasa masa berlalunya kan..

Ohhhhhh adakah yang sudi menjadi ahli mesyuarat tingkap mak yang ke 2000 ek huhuhu nebesss mak hehehe



2 comments:

  1. huhu.. xdapat plak.. baru nak jadi follower ke 2000... xpe la.. bukan nasib... tahniah pada yg bertuah..

    ReplyDelete