Friday, January 13, 2012

Suami Atau Isteri Curang? Ini Cara Mengetahuinya..


Time tengah jam nak ke KL semalam mak dara ternampak iklan ni di belakang sebuah teksi.. Menarik.. Jadi Mak terus snap gambornye... Jadi pada yang mengalami masalah pasangan yang selingkuh iaitu suami Atau Isteri Curang? Ini Cara Mengetahuinya.. Haaaa cepat ambik nombor yang tertera kat belakang teksi ni.. Nombor spy hehehe.. Good luck =p


8 comments:

  1. haha, macam2 dunia skrg ni..

    ReplyDelete
  2. x pa le,.. saling mempercayai je, x payah nak berabis duit nak upah sesapa..

    ReplyDelete
  3. he he hehhh... kadang2 semakin diberi perhatian semakin naik tocang pulak pasangan ye...

    ReplyDelete
  4. tengoklah nanti sape yang curang sape.. apa pun, bayor je kat penyiasat tu

    ReplyDelete
  5. hehehhe... susah nak cakap siapa yang curang... boleh disiasat nampaknya...

    ReplyDelete
  6. wah mcm ni pun ada... mcm2 servis ada kat KL ek..

    ReplyDelete

THE ZISTERS @ ASTRO AWANI

Mak Dara @ IKLAN MAYBANK