Thursday, February 9, 2012

Ana Raffali Kini Manis Bertudung

Ana

Bertambah manissss dan ayu tat kala Mak Dara melihat gambar terbaru penyanyi berbakat besar ini iaitu Ana Raffali di Media Hiburan yang kini tampil dengan imej bertudung kini... Sweet sangat sangat.. 

Semakin ramai artis artis wanita di malaysia telah bertudung kini syukur alhamdullilah.. Mak Dara doakan semoga Ana terus maju dalam hidup dan dalam bidang kerjayanya.. amin..


10 comments:

  1. aduhai.. cair lak nengok die ni.. hehe.. seb bek sy lom akil baligh lg.. kalau x dh nk usha la.. haha

    ReplyDelete
  2. salam, akak pergi tak yg social media award kat pwtc 13 & 14hb nie?
    email sy ye if pergi : cikbihah@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Top: heheh tak boleh diusha lagi sbb dia akan kahwin tak lama lagi hehehe

    Cik Bihah: Salam Cik Bihan.. Yup akak pegi ke social media award kat pwtc 13 & 14hb .. tp macam bukan acara serahkan award je.. mcm dah kena pegi seminar aje rupanya siap kene pegi dua hari berturut2 dari pagi hingga petang.. tu yg sedikit musykil tu..

    Eqbal: manisss sangat kan...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.... menangis sudah syaitan2 itu melihatnya. Moga bahagia hendaknya rumahtangga yg bakal dibina si Ana ni. Ameen.

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..manis je ana rafali bertudung..:)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah, baguslah kalau cam gitu, orang cantik kalau pakai apa pun tetap nampak cantik..

    ReplyDelete
  7. sungguh cantik & manis... harap2 terus pakai ye (^__^) .. barulah macam ada transformasi dlm industri hiburan kite wahh... hehe inspirasi dr Yuna ngan Najwa Latip hehe

    ReplyDelete
  8. si cantik manis ana raffali sudah berjilbab. keep it up...she's so very pretty!

    ReplyDelete