Wednesday, February 22, 2012

BLOGGER PILIHAN MAK DARA Malam Ini!!

Yeayyyyy dah lama mak tak buat BLOGGER PILIHAN ni kan.. Ok pada malam ni Mak dah pilih sorang blogger untuk menjadi Blogger Pilihan Mak Dara.. Siapakh dia..?? jeng jeng jeng....

D'nyue

Blogger yang maksudkan iallah blogger N'yue!!!!! Adik N'yue ni berasal dari Kuala Lumpur.. Nak tengok wajah adik Nyue ni tak.. Kejap mak kidnap picnya kejap hehe jangan marah ye dik.. Akak memang sukaa tengok gambar adik yang sedang melontar jauh pandangannya tu.. macam sedang menantikan sesuatu je gitew hehe..

[akuu.JPG]

Apa lagi.. Jom le ramai ramai kita terjahhhhh ke blog N'yue ramai ramai jommmm.. Klik di sini http://nyueyien.blogspot.com/untuk ke sana... =)


9 comments:

  1. ahahahahahah...aduhhh segan nyer nyue, mak dara nie...huhu...
    btw, thanks sgt2 mak dara taw...sudi pilih blog nyue sebagai blog pilihan mlm ne...sweet sgt2 mak dara..
    terharu..he3x

    ReplyDelete
  2. @mak dara,nty sudi2 la bc entry terbaru nyue...
    http://nyueyien.blogspot.com/2012/02/yeahhh-baca-sini.html



    @muhammad mai la terjah..ahahaha

    ReplyDelete
  3. tervaik...jom terjah winter di universiti saya:) promo..sory u all. Seoga BMD terus maju...

    ReplyDelete
  4. recomended..i terjah sana. Tq BMD.

    ReplyDelete
  5. mlm seterusnyer blog shark plak yer mak dara:)

    ReplyDelete