Saturday, February 25, 2012

Kelas Menjahit Mak Dara Berjaya!!!

Syukur.. Suksesss suksessss hehehe.. Apa yang suksesnya tu? Ingat tak hari tu mak ada cerita yang mak nak jahit baju Kaftan untuk ke majlis perkahwinan anak buah mak pada ahad depan di entry ini Mari Menjahit Bersama Mak Dara.. Dan di sini mak nak umumkan bahawa kelas menjahit mak yang mak anjurkan sendiri dan mak ajar dan belajar sendiri tu telah berjayaaaaaa fuhhhhh legaaaa hehe..


jahit jangan tak jahit hehe


yeayyy anak mak Kasih tengah posing dgn kaftan barunya
 tapi itu belom masuk manik tu hehe


Dah hampir siap tgh masukkan manik manik


Yeayy dah siap isabella tengah posing =)


Danina pon nak posing juga hehe

Kira oklah jugak kan sebab mak bukannya masuk mana mana kelas menjahit.. Ini pun mak buat sekadar cuba cuba aje.. Sumber inspirasi mak ialah baju tidur baju kelawar hahahaha.. pecah rahsia mak haha.. Tapi itu semua gambaran dari jauh ya.. Kalau di zoom in mau nampak semua benang benang yang berselirat kat baju kaftan tu haha.. namun walaubagaimana senget dan herot petot pun namun mak gembira bila tengok anak gembira mengenakan baju yang mak jahitkan untuk ketiga tiga mereka hehe


13 comments:

  1. cantek lah ..
    warne pon menarik . boleh bukak kedai nie .
    hee~

    ReplyDelete
  2. mak...sy suka kaler tu..dan sy suka kain tu...juga suka pada kaftan..wahahahah...nak paten mak....

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum mak dara...tahniah yer kerana telah berjaya menjadikannya baju yg cantik...:)

    ReplyDelete
  4. wahhhh cantik... tahniahhhhhh dah berjaya jahit. tentu puas bila tengok anak-anak pakai baju ni...

    ReplyDelete
  5. Tengah gila menjahit jugak ni mak.Siapkan tempahan beg duit felt.Nak siapkan kena menjahit 100%.Kalau menjahit baju, dah berapa bulan entah tak buat.Ada 7 pasang kain yang menunggu untuk disiapkan.

    ReplyDelete
  6. Bukan setakat air tangan mak, buah tangan mak pun kebanggaan anak-anak.

    Anak-anak hepi, mak lagi hepi kan:)

    ReplyDelete
  7. Tahniah Mak Dara atas kejayaan penganjuran tu ( :

    ReplyDelete
  8. cantik mak dara oi, sat lagi boleh buat utk mak dara sendiri :)

    ReplyDelete
  9. cantik dan sweet je dgn adik2 comei ituuuu..hehe..

    ReplyDelete
  10. mak oiii.....cantik tu..kalau kata beli kt kedai pun org percaya....pandai mak jahit..

    ReplyDelete