Thursday, February 9, 2012

Sakit Cepat Sembuh Bila Dr Somi Ada Disisi

Hari ni mak dara memang tak sihat.. Mak ni memang jarang jarang jatuh sakit. Sekali sakit memang le teruk.. Tengah hari tadi terus aje mak telefon somi mak dan beritahu yang mak tak sihat dan sejam lebih je lepas tu terus dia sampai ke rumah dan bawakan mak ke klinik..


Balik aje dari klinik terus mak makan ubat ubat yang diberikan doktor tu dan terus le rehat.. Dan yang buatkan mak terkejut ialah bila somi mak tak terus kembali ke pejabat namun dia terus menemani mak dan bukan itu saja dia membacakan novel untuk mak... Sedar sedar aje mak rupanya tertidur lebih dari 3 jam.. Rupanya somi mak bacakan mak novel sampai mak tertidur.... masyaallah perkara macam ni memang tak pernah berlaku sepanjang 15 tahun perkahwinan kami.. Terasa amat terharu dengan layanan dari somi mak ni... Masyaallah terasa diriku amat bertuahhhh memiliki suami sepertinya amin.. syukur alhamdullilah.. Memang sakit cepat sembuh bila Dr Somi berada di sisi..... =)

thank you sayang.. ur love is priclesssssss



6 comments:

  1. semoga mak dara cepat sembuh ye..:P

    ReplyDelete
  2. Moga mak cepat sembuh dan bahagia dunia akhirat.Tak semua org bertuah mcm mak. :(

    ReplyDelete
  3. moga cpt sembuh...kadang2 bila g tersayang ada disisi, xyah jumpa doktor pun xpe kan kak.:)

    ReplyDelete
  4. sweetnya... moga cepat baik yer....

    ReplyDelete
  5. semoga mak cepat sembuh dan bahagia dgn suami tercinta...hihi

    very caring...js suka...hehe

    ReplyDelete
  6. sweet sangat2! moga cepat sembuh ye kak..

    ReplyDelete