Monday, February 13, 2012

Disinilah Tempatku Berhubung Ke Dunia Maya

As Salam kepada semua temanku.. Di pagi Isnin ini mak dara tetiba ketandusan idea untuk menulis entry.. Maka apa lagi mata mak mula lah melilau di sekeliling bilik... Sambil blur blur tu baru mak sedar akan sesuatu.. Tempat ini.. di sini.. meja ini di komputer ini,, merupakan tempat di menjadi penghubung Mak Dara ke dunia maya..

di sinilah mak dara berhubung ke dunia maya
menggunakan komputer di bilik mak hehe


Di sinilah mak bersiaran secara langsung bersama anda.. Di meja komputer di bilik mak ni ha... Di sinilah juga entry entry meraban dan meroyan dari mak terhasil.. Tu yang di sudut tu si "omey" yang sedia menanti dan menemani mak sepanjang masa mak beronline.. "omey" adalah hadiah harijadi dari somi mak kepada mak hehehe.. So kalau entry entry mak yang merapu rapu tu semuanya bukan salah mak ye.. omey yang selalu bagi cadangan untuk entry entry begitu (hehehe tak nak mengaku)

Anda bagaimana.. Di mana kah tempatnya anda berhubung ke dunia maya.. Di rumah.. di bilik.. di tempat kerja.. di cyber cafe? walau dimana pun anda let always stay conected ye =)


8 comments:

  1. selalu kat opis..tp tak bermakna ponteng buat kerja tau

    ReplyDelete
  2. di opis ada jugak, tapi lebih banyak masa di rumahlah...hehehee

    ReplyDelete
  3. <--- berhubung dengan dunia maya didalam tandas. Eh silap, itu dunia jin. Heheh.
    :D

    ReplyDelete
  4. di mana2 shj bertemankan lappy saya, Mak Dara. mana2 pergi always with laptop and charger. tapi selalunya dgn PC tempat keja lah. hihihi.

    ReplyDelete
  5. wahhhh selesanya tempat mak dara....

    kalau kat ofis, guna pc ofis. kalau kat rumah dan luar, guna laptop...

    ReplyDelete
  6. hee..kebanyakannya online kat rumah je...:D

    ReplyDelete
  7. kt opis wktu lunch hour..kalau kt umh idea xmo kuar..

    ReplyDelete