Thursday, February 16, 2012

Video 40 Sejadah Berdiri Di Maran Pahang

السلام عليكم duhai teman.. tak berapa lama yang lalu kejoh kisah tentang Sejadah Berdiri Di Maran Pahang.. Berita ini telah disiarkan di BERITA TV3.. namun sayangnya pada malam itu mak ada urusan dan tidak sempat tengok berita tu.. Namun syukur akhirnya ada yang uploadkan klip berita itu di youtube.. Bagi yang terlepas melihat berita ini macam mak juga bolehla menonton klip video berita tersebut ya...


Akhirnya dapat juga menonton klip berit tersebut.. Beberapa pendakwah bebas yang ditemui menyifatkan kejadian ini sebagai tanda kebesaran Allah swt supaya umat Islam kembali kepada ajaran-agama Islam yang suci.


8 comments:

  1. x blh tgk video tuh..opis block..;(

    ReplyDelete
  2. dalam dunia ni banyak perkara yang tak tercapai dek akal..

    ReplyDelete
  3. subhanallah..


    sy pnah tengok video psl sejadah tegak seolah2 sedang bersolat mcm ni jugak tp bukan di malaysia la, di negara lain.. wallahua'lam~

    ReplyDelete
  4. Maha Suci Allah! kalau Dia nak perkara tu terjadi maka jadilah..

    ReplyDelete
  5. Tq share mak.Tak smepat jugak nak tengok kat TV3 hari tu.

    ReplyDelete
  6. ya, benda2 yg tak tercapai dek akal mmg bnyk kat dia ni... ada perkara yg dapat d huraikan melalui kajian sains dan ada juga tidak :)

    ReplyDelete
  7. ada yg cakap ni ada agenda tersembunyi...tp xtau la..kalau betul mmg kuasa ALLAH tidak tercapai akal untuk kita memikirkan...

    ReplyDelete