Tuesday, February 28, 2012

Video Guru Stress Dengan Pelajarnya

Cikgu adalah satu pekerjaan yang amat mulia.. Bukan semua orang boleh menjadi seorang cikgu.. Tanggungjawab seorang cikgu amatlah besar dalam mendidik dan mengajar kanak kanak.. Seorang guru memerlukan daya kesabaran yang tinggi dalam berhadapan dengan para kerenah pelajar.. Mari kita tengok video cikgu yang stress dan tension dengan pelajarnya..


Hehehe memang stresssss kan kalau dapat anak anak murid macam tu hahahaha..

ADZA EDIE

Video ni sebenarnya adik mak Adza Edie yang buat semasa beliau masih menuntut di uitm shah alam dulu.. Sekarang dia dah besarrr dahhh dan dah kerja dan dah sibuk nak buat video video macam tu lagi.. Memang sayanggg sekali.. Harap2 dia akan ada masa free dan buat lagi video gila gila macam ni satu hari nanti =)


2 comments:

  1. harap-harap ad la video cm neyh lgi .
    hehehe
    sengih sorang2 je time tengok nie :)

    ReplyDelete
  2. hahaha... kesian cikgu tu...
    sy pernah buat entry ni tp baru tahu ada video... :P

    http://masrinasidek.blogspot.com/2011/05/kisah-guru-pelajar.html

    ReplyDelete