Wednesday, March 28, 2012

ABBY ABADI KINI BERHIJAB



ABBY ABADI KINI BERHIJAB . Waduhhhhhh manisssss benarrrr tatkala Mak Dara menatap gambar gambar Abby Abadi di laman facebooknya.. Beliau kelihatan bertambah cantik, ayu dan menawan sekali dengan imej berhijab ini.

Pada Mak Dara Abby Abadi antara artis wanita yang sungguh tabah. Tabah menghadapi semua dugaan dan amat bertanggungjawap terhadap keluarganya dan amat berdedikasi terhadap kerjayanya. Dan kini dengan penampilan terbarunya diharap dapat menjadi ikutan kepada semua rakan rakan artis yang lain dan juga kepada semua peminatnya insyaallah..

Semoga Abby Abadi terus maju dan sukses dalam hidup dan kerjayanya.

*gambar milik Abby Abadi




30 comments:

  1. waaa.
    pas sorg2 yer berhijab
    shark harap ebby bukan saja berhijap pada luaran
    dalaman jugak kne jaga:)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah,perintah Allah wajib tutup aurat.

    ReplyDelete
  3. sangat suka Abby...dri zaman dia group dengan elite lagi...sbb antara ahli elite time tu semua seksi2 kecuali abby...dia tak over sgt dlm berpakaian...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul3.. mak pun minat dia dari zaman elite lagi =)

      Delete
  4. alhamdulillah.. perubahan positif dr ramai artis skang ni.. cantek n manissss

    ReplyDelete
  5. abby dah la memang cantik. tambah cantik bila bertudung ni kan

    ReplyDelete
  6. cantik, manis dan menarik..semoga ianya menjadi ikutan artis artis wanita malaysia yang lain. Tak perlu seksi-seksi dedah dedah sana sini dah...bertudung litup pun bertambah-tambah ayunya.

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah...
    comelnya kak abby...rasa nak cubit ja pipi kak abby..

    http://misszberceloteh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, mudah2an akan diikuti oleh rakan2 artis yg lain.

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah, dia dah terima hidayah Allah (:

    ReplyDelete
  10. cantik sgt..
    patutlah tengok pic dia kt fb dah berhijab..:D

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah..buat umrah saja dah terbuka hati
    http://mawarbiruairlaut-bicarakudanmu.blogspot.com/2012/03/gambar-abby-abadi-melaksanakan-ibadah.html

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah.. semakin banyak golongan artis kita wat anjakan paradigma kn :)

    ReplyDelete
  13. finally,, she so sweet... alhamdulillah :D

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah, seronok tgk banyak artis yg dah berhijrah ke arah kebaikan. harap2 kekal istiqamah smpi bila2. so kita pun jgn tgk artis je, kita sendiri pun kena la sentiasa perbaiki kekurangan diri gak kan. ^_^

    have a nice day mak dara! :)

    ReplyDelete
  15. memang dia cantik dgn tudung. syukur...

    ReplyDelete
  16. assalamualaikum mak dara...wah dah semakin cantik la ...:)

    ReplyDelete
  17. syukur alhamdulilah.. cantik sgt

    ReplyDelete