Monday, March 26, 2012

Eddie bekas suami nabila huda menjadi penyanyi


Rata rata mengetahui tentang kisah perpisahan antara puteri kesayangan Amy Search iaitu Nabila Huda dengan bekas suaminya Eddie kan.. Namun Mak Dara tidak mahu membicarakan tentang hal itu.. Soal jodoh ajal dan maut ini diytangan tuhan hanya DIA yang  menentukan.. Kita ni sebagai hambanya hanya mampu merancang kan..

Difahamkan bahawa Zaidy atau Eddie kini mula menjinakkan diri dalam dunia muzik tanah air dengan menganggotai kumpulan Tiga Swagger bersama Cat Farish, Bee.Ru dan Dj Krates.

Dengar ceritanya salah satu lagu dari Kumpulan TIGA SWAGGER ini telah menjadi salah satu lagu tema bagi drama APA CELOP.. Tahniah diucapkan.. Semoga Eddie terus suksess bersama kumpulan Tiga Swagger dan dalam kehidupan..



5 comments:

  1. js pun suka tengok apa celop tu...jom kita tonton kejap lagi dh nk mula ni...hehe

    ReplyDelete
  2. oo...yeke,,xbrape nk perati sgt la lgu dlm citer tu,, sok la google, nk dgr sore eddie,,merdu tak =D

    ReplyDelete
  3. 1 lagu pun dah jadi retiss tau.. adam pun nak wat lagu ler... Lagu "Nasi Lemak 1 Malaysia".. hahahah..
    nasi lemak, nasik lemak..
    ooo nasik lemak,..
    makan tak jemu...makan tak jemu...

    hahahaha.. pagi2 dah mengarut kat blog mak dara..

    ReplyDelete