Sunday, March 4, 2012

Hari Bermalas Malasan..

Hari minggu datang lagi.... Selalunya hari hari cuti begini kita penuhi dengan aktiviti kekeluargaan.. Hari dimana pasangan bercinta membawa bakal bakal mereka bertemu.. Hari dimana ibu bapa membawa anak anak jalan.. Namun pada hari ini bagi mak dan keluarga mak ialah hari bermalas masalan kami.. Maknanya hari takde aktiviti yang spesifik.. Dek kerana semalam kami telah ke 4 kenduri kahwin maka kami sekeluarga dah overloaded dengan nasi minyak.. Sampaikan pagi ni pun masih demam nasi minyak hahaha... Jadi hari ni rancang duduk rumah saja dengan anak anak... Nak buat macam dibawah tu...

























Haaaaa sesuai tak gambar ni dengan Mak Dara.. Badan dia pon dah lebih kurang macam badan mak ni haha.. Sooo apa plan anda untuk hari ini.. Selamat berhujung minggu ya....


6 comments:

  1. comelnyer pic gajah 2 malas-malasan..hehe

    ReplyDelete
  2. Heheh..tak baik, jangan la samakan dengan mak dara ngan gajarh, mak dara lagi cun tau..saya pun nak bermalas2an kat rumah arini.

    ReplyDelete
  3. hahahaha cute je anak gajah tu...

    hari ni pun hari bermalas-malasan saya...=)

    ReplyDelete
  4. saya nak tengok adnan sempit hari ni...heheheeee

    ReplyDelete
  5. alamak, ai pon dah 2x5 dengan gajah tu..huhu.

    adza, jom la kita wat sesi jogging bersama sama. lembah keramat ke au2 dekat jah:)hehe

    ReplyDelete
  6. hehehe bestnya...ema kena kerja..rini masuk hotel..

    ReplyDelete