Thursday, March 1, 2012

JemariSuri...

Entry ini khas buat BLOGGER PILIHAN MAK DARA hari ini. Dan blogger yang mak pilih hari ini ialah bloger JEMARISURI... Kalau anda nak tahu, Jemarisuri ni pasti menjadi antara yang pertama memberikan komen pada hampir setiap entry yang Mak Dara publish dan mak amat amat menghargai supportnya terhadap blog picisan mak ini.. Maka oleh itu Mak nak berikan satu hadiah istimewa khas buat Jemarisuri.. Dan hadiahnya ialahhhh.....


Header istimewa untuk Jemarisuri.. Entah le JS suka atau tak.. Tapi ini adalah tanda terima kasih dan kenang kenangan dari Mak Dara untuk JS.. (Tak perlulah buat sebagai header tau hehe bukan apa takut tak menepati citarasa js plk nnt ahaks)

Buat JS.. Terima kasih atas sokongan yang tanpa henti JS terhadap blog picisan mak dara ni ya.. I really appreciate it.. Jom ramai ramai terjah ke blog JS @ http://jemarisuri1001.blogspot.com/



9 comments:

  1. rajin mak dara buatkan header..tp lawa lah header mak dara buat..:D

    ReplyDelete
  2. rajinnya buatkan header...tuk saya?? hehe...gurau jerr...dah bese terjah jemari suri =)

    ReplyDelete
  3. cantik header yang akan buat! walaupun simple tapi menarik..

    ReplyDelete
  4. terharu nya js dgn entry mak ni...

    mmg js suka dan cute dgn header mak tu...nti js guna utk blog js yg tak seberapa tu ye..

    thanks mak...syg ketat2...muahhhh..

    ReplyDelete
  5. wahhhh bestnya.... :) cantikkk...

    ReplyDelete
  6. cantik mak header tu..simple je..

    ReplyDelete